Gå til innhold

Hstouch design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plantegninger?

Hvilket program fungerer best for plantegninger?

De på www blir kompliserte/omfattende, keep it simple.

Et krav er at de må skaleres, touch skjermen på kjøkken HD på 15" mens mobilen er 320 pixler bred.

Takk.

Jeg brukte roomsketcher.no. 

• Liker 1
Skrevet

Takk, den har jeg lest om (sikkert her inne) men føler det var litt mange muligheter.

Jeg har arkitektens tegninger men siden det er utstrakt bruk av vinkler roter jeg meg bort...

Skrevet

God ide, men jeg valgte en enda enklere løsning. Sønnen til en kollega går på BI som megler, han ordner via applikasjon de har på jobben.

Hvis ikke det fungerer så kanskje den "integrerte" i HS3? Har sett eksempler på enkle plantegninger derfra.

Skrevet

Jeg har aldri blitt venn med den "integrerte". Den var ikke særlig bra da HS3 kom, så jeg regnet med at det selvfølgelig ville bli bedre etter hvert. But no such luck.

Skrevet

Takk for tips om plantegninger.

Ny utfordring:

Treig oppdatering av skjermbilder på iphone.

5 z-wave enheter hvor jeg har status tracking, valgt use status image - som gir std. lampe i sort eller gult.

Når jeg går inn på skjermen bruker tlf. laaang tid på å tegne skjermen, tekst og grafikk kommer med en gang men statuslysene tar kanskje 1 sekund. Det er altså synlig at det er forsinkelser.

Noen ideer hva jeg bør gjøre? Custom bilder eller?

Skrevet (endret)

Tenkte at kanskje myhomeseer var problemet. Men da er det ikke det.

Har lite erfaring med hstouch på iDevices. Regner med du har prøvd en restart, du kan også prøve å avinstallere appen og installere på nytt.

Endret av GeneralVirus
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må det gå rundt altså?

Hva er galt med opp og ned?

Har du sett iPhone interfacet mitt der scrollbarene ligger, knappen er delvis gjennomsiktig og teksten som forteller hvilken lampe den gjelder ligger BAk knappen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...