Gå til innhold

Hstouch design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på, vil gjerne tegne opp rommene i 3D med lamper og lys. Hva bør jeg bruke?

 

Vil helst kunne skalere det for bruk på mobil, ipad og pc. Samt ipad 7 med stor oppløsning om 4 år.

 

Ideer til software?

 

Jeg lager designet i HTML\CSS, da jeg enkelt kan skalere det til TV, nettbrett og telefonen.

 

Lite utkast, veldig mye som gjennstår.

 

Dette er til et nettbrett som skal være fastmontert på veggen ved døra.

 

7LOSW9l.png

Lenke til kommentar

 

Henger meg på, vil gjerne tegne opp rommene i 3D med lamper og lys. Hva bør jeg bruke?

 

Vil helst kunne skalere det for bruk på mobil, ipad og pc. Samt ipad 7 med stor oppløsning om 4 år.

 

Ideer til software?

Jeg lager designet i HTML\CSS, da jeg enkelt kan skalere det til TV, nettbrett og telefonen.

 

Lite utkast, veldig mye som gjennstår.

 

Dette er til et nettbrett som skal være fastmontert på veggen ved døra.

 

7LOSW9l.png

Denne er jeg interessert i, siden Hstouch ikke finnes til windows 10 mobile

Lenke til kommentar

Denne er jeg interessert i, siden Hstouch ikke finnes til windows 10 mobile

Jeg har skrevet en app til Windows Phone/Mobile, og har begynt på en native Universal Windows 10 app.

På Windows 10 har du vel også mulighet til å installere denne selv om du ikke har en utvikler-konto. Send en PM.

 

 

Lenke til kommentar

 

Bruker ikke HSTouch. bruker bare vanlig nettside, så henter jeg informasjonen fra HomeSeer nettsiden.

Hendig, men hvordan håndterer du oppdateringer?

 

Må nesten prøve litt forskjellig så se hva som blir best, men forløpig blir det nok bare et PHP Script som går igjennom HomeSeer-nettsiden, henter ned all informasjon og lagrer det i en MySQL database, som igjen mater selve nettsiden nettbrettet kjører på ved hjelp av AJAX (Slik at siden kan motta oppdateringer uten at man må 'refreshe' nettsiden).

 

Da det er veldig lite informasjon som hentes, så er det mulig jeg bare hopper over MySQL databasen og henter informasjonen direkte.

Lenke til kommentar

 

 

Bruker ikke HSTouch. bruker bare vanlig nettside, så henter jeg informasjonen fra HomeSeer nettsiden.

Hendig, men hvordan håndterer du oppdateringer?

 

Må nesten prøve litt forskjellig så se hva som blir best, men forløpig blir det nok bare et PHP Script som går igjennom HomeSeer-nettsiden, henter ned all informasjon og lagrer det i en MySQL database, som igjen mater selve nettsiden nettbrettet kjører på ved hjelp av AJAX (Slik at siden kan motta oppdateringer uten at man må 'refreshe' nettsiden).

 

Da det er veldig lite informasjon som hentes, så er det mulig jeg bare hopper over MySQL databasen og henter informasjonen direkte.

 

I så fall har jeg et forslag: HomeSeer støtter JSON, det er uendelig mye kjappere enn å parse HomeSeer-nettsiden. :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha en slags termostat i forskjellige rom, hvor jeg kan endre temperatur, se strømforbruk i det aktuelle rommet ol.

 

Tenker jeg har skjermen vedsiden av eksisterende lysbrytere som er ved inngangen til rommene.

3.5" skjerm fungerer perfekt. Nå må jeg bare designet et skall, så printe ut. så ser det litt penere ut også. :)

 

Første utkast:

ShBsoxA.jpg

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...