Gå til innhold

Her er de første bildene fra det nye Final Fantasy VII


Anbefalte innlegg

Så lenge det blir gjort på en riktig og god måte, og at SE ikke fucker opp og putter inn masse mikrotransaksjoner og dritt, så godtar jeg gjerne at det blir i flere deler. 

 

Likte også:
 

 

What about the elements of the original battle system?

Nomura: “In the end, it’s based on Final Fantasy VII, so elements like the ATB gauge and Limit Breaks will appear with new ways to be used. Please look forward to how this game will evolve through the remake.”

 

Høres ut som noe ala det jeg håpet på, at selv om kampsystemet er helt forandret, så beholder de litt essensen fra originalen. Selv om det er et helt nytt spill så vil jeg føle at jeg fortsatt spiller Final Fantasy VII.

 

Ellers: (tiny tiny spoiler om du aldri har spilt FF VII)

 

 

 

 

  • Cross-dressing scene will be included. Nomura has yet to work on the design, however.

 

Jess! :D

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke la slike komplekser stoppe deg. Du går glipp av den beste spillserien som eksisterer per dags dato. Final Fantasy 7-8-9-10 er spill alle kulturelle gamere bør få med seg. De som kom etter 10en er ikke mye å skryte av.

 

Men du skjønner vel at å bruke realisme som ett argument for at du liker ett spill er noe rart? Spiller du strategispill? Det turbaserte kampsystemet i FF er ett taktisk spill.

Du har en rar måte å skrive 4-6-7-10 på.

 

:)

 

 

At dette blir episodebasert er tildels skuffende, men hvis de mener det er det som trengs for å lage ett fullverdig Final Fantasy 7 er jeg med på det. Det triste er at vi sikkert bare får spille Midgard-delen i første episode. Andre episode varer kanskje til en viss person dør. Og neste episode har resten av spillet. Det vil sikkert også være opptil ett år ventetid mellom hver episode, før hele spillet blir gitt ut.

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...