Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du blitt sur hvis en partner ikke sa sannheten om antall sexpartnere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

I store trekk er fortiden fortid. Nåtid er nåtid, og jeg forventer at en partner respekterer meg nok til å ha testet seg for det som er relevant å teste seg for. Husk, dere skal ikke danne en fortid sammen, men en fremtid, fokuser på fremtiden.

Lenke til kommentar

 

Tror det er en rimelig normal sak å lyve om.

"Det vil jeg helst ikke svare på" vekker ikke akkurat tillit som et svar på et slikt spørsmål.

 

For å lyve om sannheten kommer frem senere, vekker mer tillit?

 

Anonymous poster hash: 8f99b...2ef

 

 

Jeg sa ikke det var uproblematisk, men det kan gjerne regnes som en hvit løgn. Om en har hatt sex med mange finnes det ikke et veldig godt svar på spørsmålet.

 

1. Mange. Du mister tillit, og får partneren til å føle seg lite spesiell.

2. Få, eller normalt. Du lyver (om noe egentlig uviktig). Tilliten opprettholdes. Hvertfall frem til noe sannheten dukker opp (hvordan skulle det skje?).

3. "Jeg vil ikke svare på det". Med andre ord, mange. Vekker ikke tillit, og vil definitivt få oppfølgingsspørsmål og en negativ reaksjon.

 

Hvorfor stiller en dette spørsmålet til noen uansett?

Først og fremst burde det ikke ha noe å si. Deretter er sannsynligheten for å få et svar en uansett ikke er fornøyd med ganske høy.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Tror det er en rimelig normal sak å lyve om.

"Det vil jeg helst ikke svare på" vekker ikke akkurat tillit som et svar på et slikt spørsmål.

Jeg fortalte han at jeg bare hadde hatt sex med to stykker før han tror jeg. Men årsaken var at det var bare to jeg har hatt et seriøst forhold til før han, så de andre ønsket jeg ikke å tenke på.... for jeg hadde testet meg for sykdommer. De andre var et mareritt i hodet mitt.... for jeg har ikke alltid blitt behandlet så bra, og jeg ville bare glemme det. Jeg hadde gråtet mye vonde tårer over det jeg hadde vært igjennom før jeg møtte han.

 

Jeg hadde testet meg., og fikk beskjed av legen at jeg var helt frisk før jeg traff han. Så han var trygg.  

 

Anonymous poster hash: 5ef8a...4c8

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...