Gå til innhold

NFS Underground


Anbefalte innlegg

Bare spør, er Nocd ulovlig..? Det er vel ikke det så lenge man eier cden selv vel..

Hadde vært kjeklt med en nocd til NFSU siden jeg spiller det og Morrowind mye.

Og jeg finner ingen til morrowind og jeg finner bare en som ikke funker til NFSU. Noen som vet om noen til NFSU, blit litt lei av å bytte cd hver gang jeg skal spille ett annet spill (jada, jeg har daemon tools, men det gidder jeg ikke å bruke siden det er ett eller annet rart med det :()

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke uloveligt med en nocd crack så lenge du har orginal spillet.

Og joda det fins en god del av de ute på nettet.

Bruk google og søk på nfsu nocd crack

eller ta deg en tur på http://www.nfsunlimited.net/index.php#latestnews

Du finner sikkert noe der.

Ellers er jo megagames.com en fin side,besøker du den så sørg for og ha en popup stopper,hvist du ikke bruker opera da...

Lenke til kommentar
Er jo så enkelt å skifte fil og sånnt, skikkelig arcade, liker det ikke når det blir så lett (Bare spillt Demoen) Kjører jo bra selv med bare keyboardet både på drag og street race. Skal det være utfordring og kult å spille må det skikkelig ratt og pedal sett til :thumbup:

Har kjørt drag på 23:37 - manuell giring selvfølgelig.
Lenke til kommentar

No-cd er noe i nærheten av et must for den som spiller mye. Utrolig irriterende å høre på plater som spinner opp hele tiden og måtte bruke ekstra lang tid på å browse maskinen fordi Windows skal gjøre klar cd/dvdspilleren (som uansett ikke var ment å skulle brukes...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...