Ni kon Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Har noen erfaring med Logitech diNovo Media Desktop? Dette er jo bare "må-ha-produkt". Kan noen gi meg en tilbakemelding på hvordan det er i bruk? Link
Ni kon Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 He he. Er 31 og i jobb. Jeg digger designet. Tilleggsspørsmål: Vil denne skjermen påvirke min blåtabb adapter som jeg allerede har bak på pc'n? (bruker den til kommunikasjon med mobil).
Stor Oddnoga Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Sånn vil jeg også ha! *grin* Var litt dyrt da... :grine:
Lurifaksen Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Jeg har bestilt det. Fikk det for en OK pris, som ikke var så verst med tanke på at jeg får kanskje det beste tasturet, og musen som er på markedet. I tillegg trenger jeg bluetooth på PC-en, og dessuten funker ikke vanlig trådløs på mitt rom. Av en eller annen grunn så har jeg hele tiden trøbbel med trådløse keyboards og mus på mitt rom.
[ergo] Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 For dyrt fot mitt behov og lomme, men d var lekkert *grin* ergo
Møkkalasset Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Øko klasse men godt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Syns egentlig ikke det så så voldsomt utrolig ut, jeg. Greit nok, pene linjer og ok utseende.. men det så ikke videre behagelig ut.
Ni kon Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 til alle som må poste sin mening: Ja, jeg vet det er stilig og dyrt. Jeg vet dessuten ganske mye om det da jeg har lest infoen på logitech's egne sider link det jeg spør etter er: har noen erfaring med det??
trn100 Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Det er vel litt mye å forvente så lenge det er såpass nytt...
[ergo] Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Det er vel litt mye å forvente så lenge det er såpass nytt... ca. 9 dager hvis du ser her.. Du er nok litt tidlig ute med denne posten ja.. ergo
Ni kon Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 vel jeg er den fødte optimist.. Dessuten er jo dette forumet fylt til randen av geeks og inovatører. He he Vel, jeg kjøpter dette og legger ut en av mine lengre (kjedelige) avhandlinger om det på forumet..... Koster jo ikke mer enn en bytur.
Nuffern Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Vil denne skjermen påvirke min blåtabb adapter som jeg allerede har bak på pc'n? (bruker den til kommunikasjon med mobil). Basestasjonen virker som en Bluetooth-hub, slik at du ikke vil trenge din gamle adapter. Du kan koble mobiltelefonen og alt annet utstyr som benytter seg av bluetooth til hubben. Testet keyboardet i butikken der jeg jobber, og det hadde en enorm rekkevidde. Nå var det åpent landskap, men den strakk seg lett over 20 meter.
Ni kon Skrevet 17. november 2003 Forfatter Skrevet 17. november 2003 (endret) Da er herligheten bestillt. Kommer med rapport om denne til helgen regner jeg med. Skal teste den grundig, meget grunndig!! Edit: da det er leveringsproblemer med denne i skrivende stund, vet jeg ikke om jeg har den før neste uke. Men test kommer!! Endret 17. november 2003 av oivind_dahle
eckmann Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) Må si du har gjort et godt valg. Har hatt det i ca to uker nå, og har ikke annet å si enn at det er utrolig behagelig å skrive på og det lager nesten ikke lyd. Er det noe jeg har å utsette på det, så må det være at enter og backspace er litt små, og at det kun er en stor delete knapp og ingen insert. Ellers blir det omtrent som å skrive på min IBM a31 thinkpad. Det er meget flatt og tastene er kanskje litt små, men det går helt fint. Skriver jeg litt fort hender det at jeg bommer littegrann da tastene er flate og nesten ikke mellomrom mellom dem. Ellers er det ingen ting å utsette på rekkevidden, den holder det den lover tastatur virket faktisk utenfor huset. Ellers virker den veldig bra som blåtann adapter og jeg har kvittet meg med min gamle d-link. Det var tastaturet, så var det gnageren. Er personlig egentlig ingen stor fan av trådløst, men den virker godt. Den er litt tung og jeg får ikke feste på høyresiden av musa til fingerne, det irriterer for på venstresiden er det "grop" til tommelen mens på høyresiden kommer liksom lillefingeren i veien, og den blir subbende langs musematten. Gratulerer. Mvh. Ecks:: Endret 17. november 2003 av eckmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå