Gå til innhold

Need for Speed: Underground review

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss håpe at dette blir et positivt vendepunkt i NFS serien...de siste NFS spillene har ikke imponert noe særlig i det heleste tatt, for meg slutta serien å levere ved NFS III - Hot Pursuit!

Nå må du gi deg. Ingen NFS spill til dags dato, muligens med unntak av Underground er bedre enn NFS: Porsche da! :yes:

Like ikke IGN noe spesielt jeg....er altfor snille og foelger HYPEN paa spilletitler .

Angaanede NFS serien ser det ut som at for meg er NFS1 og Porsche enda de beste , proevde demoen til underground og var ALTFOR arcade etter min mening .

Er det representativt for spillet saa vil jeg rangere det i gruppe med NFS2 og HP1 som etter min mening er de daarligste i serien .

Jeg kjoeper neppe spillet med andre ord .

Prøver demoen, og det virker artig, men for en for meg som ikke bryr seg null om mekking og utseendet på bilen kan kanskje spillet bli noe monotont i og med at alle banene er i samme stil og med samme føre. Men at det er arcade er null problem, det er jo bare moro, vil jeg ha litt realisme er det bare å kjøre litt Live for speed i stedet - men da får man bare ikke den samme opplevelsen av fart.

Like ikke IGN noe spesielt jeg....er altfor snille og foelger HYPEN paa spilletitler .

Angaanede NFS serien ser det ut som at for meg er NFS1 og Porsche enda de beste , proevde demoen til underground og var ALTFOR arcade etter min mening .

Er det representativt for spillet saa vil jeg rangere det i gruppe med NFS2 og HP1 som etter min mening er de daarligste i serien .

NFS 1 og Porsche er jo mye mer arcade enn underground.. Hvis du synes de to førstnevnte spillene er realistiske burde du ta å sette deg i en skikkelig bil...

NFS 1 og Porsche er jo mye mer arcade enn underground.. Hvis du synes de to førstnevnte spillene er realistiske burde du ta å sette deg i en skikkelig bil...

Kan ikke si at noen av NFS serien er HYPER realistiske ( er vel sikkert noen av rally-spillene som er best der ) .

Men inntrykket jeg fikk av demoen holder ikke i det hele tatt .

Vet ikke bilene tok skade engang....gjoer de det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...