Gå til innhold

Syk video, blir deprimert


Sofianna

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Jeg stumblet over en video fra en kjent kar som går under aliaset GEX, han setter klipp sammen som aldri blir vist i media, aldri før har jeg sett noe i denne skalaen før.

 

Jeg blir nesten deprimert nå, jeg er utrolig redd for mine barns fremtid. Hvordan takler dere dette med flerkultur å at det blir mer og mer innvandring?

 

Her er video jeg snakker om. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc

 
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Planen med slik innvandring, og også kriger i midt-østen, er å destabilisere nasjonalstatene rundt om i verden. Makt folka, eller eliten om du vil, prøver å manipulere frem en 3. verdens krig med konkret mål om en ny verdens orden som skal reise seg opp fra aska. Slutt resultatet blir noe liknende dette :

 

post-10067-0-93163100-1447229822_thumb.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Skaden er nok allerede gjort.

 

I Amerika nå så er hvite 5-åringer en minoritet i sitt eget land og ettervært som den aldrende hvite populasjonen dør ut vil dette skillet bli enda større.

 

I 2016! så vil hvite svenske gutter være en minoritet i Sverige og samme som i Amerika vil dette bare forværres over tid.

 

Og i løpet av 2050 så vil det ikke finnes et land i verden der hvite er en majoritet lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er jo ikke islam i seg selv som er problemet. Det er heller den mentaliteten der en eller flere personer presser sin tro, meninger eller ideologi over på andre som ikke ønsker det. En mentalitet som finnes i de fleste mennesker, noen mer enn andre. Når slik mentalitet er satt i system som det ofte er med religion og politikk, ja da har menneskeheten et problem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange av de som har trykket "likes" på videon som egentlig har lest description, men ser for meg følgende "meningsutveksling" :

 

* Folkens, her er endelig en som tør å vise hele sannheten!!

 

* Har du lest beskrivelsen under?

 

* Eh, nei?

 

* Neivel, men der står det at Sionistiske interesser ligger bak masseinnvandringen.

 

* Hæ? Ja ser det nå. Kan noen være så snill å fjerne denne anti-semitiske løgn-videon please?!!

 

 

 

 

The Left, mainly orchestrated by Zionist interests, is destroying our countries from the inside. Patriotism, the most basic and fundamental trait of any nation that wants to survive, has become something to be ashamed of.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skaden er nok allerede gjort.

 

I Amerika nå så er hvite 5-åringer en minoritet i sitt eget land og ettervært som den aldrende hvite populasjonen dør ut vil dette skillet bli enda større.

 

I 2016! så vil hvite svenske gutter være en minoritet i Sverige og samme som i Amerika vil dette bare forværres over tid.

 

Og i løpet av 2050 så vil det ikke finnes et land i verden der hvite er en majoritet lenger.

 

Hehe, sitt eget land ja.. Hvorfor er hudfargen på mennesket det viktige? Er det ikke et godt verdigrunnlag/god kultur som er tingen å sikte etter? Er den forbeholdt blek hud?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man drar også kjensel på f.eks.

 

 

 

Feminism has destroyed family values and birth rates. Healthy nationalism has been replaced with a culture of guilt, self-hatred, apathy, degeneracy and pathological altruism.

 

Denne har jeg alltid lurt på. Altså, det er gjerne samme menneskene som er begeistret for denne type videoer, som i andre sammenheng gjerne fremhever kvinners frie posisjon i vestlig kultur vs den muslimske verden.  :blink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man drar også kjensel på f.eks.

 

 

 

Feminism has destroyed family values and birth rates. Healthy nationalism has been replaced with a culture of guilt, self-hatred, apathy, degeneracy and pathological altruism.

 

Denne har jeg alltid lurt på. Altså, det er gjerne samme menneskene som er begeistret for denne type videoer, som i andre sammenheng gjerne fremhever kvinners frie posisjon i vestlig kultur vs den muslimske verden.  :blink:

Ja det er sant det, de vil ha en mer conservativ holdning og fokus på de rette verdiene.

 

Det de ikke vil er tildekking av hår, skuldre og ansikt, dette er jeg veldig imot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Man drar også kjensel på f.eks.

 

 

 

Feminism has destroyed family values and birth rates. Healthy nationalism has been replaced with a culture of guilt, self-hatred, apathy, degeneracy and pathological altruism.

 

Denne har jeg alltid lurt på. Altså, det er gjerne samme menneskene som er begeistret for denne type videoer, som i andre sammenheng gjerne fremhever kvinners frie posisjon i vestlig kultur vs den muslimske verden.  :blink:

Ja det er sant det, de vil ha en mer conservativ holdning og fokus på de rette verdiene.

 

Det de ikke vil er tildekking av hår, skuldre og ansikt, dette er jeg veldig imot.

 

 

Med andre ord er du imot vanlig genser/t-skjorte samt luer som dekker alt hår? Det er selvfølgelig ikke bekledningen i seg selv man reagerer på, det er kulturen. Og kultur, spesielt i disse dager, er uavhengig av etnisitet. Men de to er selvfølgelig fortsatt ganske forbundet sammen.

 

Lurer forøvrig på hva som er "rette verdier". Finnes det en fasit?

Lenke til kommentar

 

Vet ikke hvor mange av de som har trykket "likes" på videon som egentlig har lest description, men ser for meg følgende "meningsutveksling" :

 

* Folkens, her er endelig en som tør å vise hele sannheten!!

 

* Har du lest beskrivelsen under?

 

* Eh, nei?

 

* Neivel, men der står det at Sionistiske interesser ligger bak masseinnvandringen.

 

* Hæ? Ja ser det nå. Kan noen være så snill å fjerne denne anti-semitiske løgn-videon please?!!

 

 

 

 

The Left, mainly orchestrated by Zionist interests, is destroying our countries from the inside. Patriotism, the most basic and fundamental trait of any nation that wants to survive, has become something to be ashamed of.

 

 

Zionisme er en politisk bevegelse som har medlemmer av ikke-jødisk opprinnelse også. Hvis vi skal snakke om rasisme og apartheid, så finnes det ingen stat/land i verden som har mer av det enn i nettopp Israel! F.eks etiopiske jøder har ikke de samme rettene/godene som mer hvite jøder. Hvordan staten Israel behandler palestinere, vel bør vi vel ikke komme inn på det engang her!

 

Hva med dette :

 

post-10067-0-07225600-1447265146_thumb.jpg post-10067-0-57839700-1447265154_thumb.jpg

 

Så ta din nettsensur et annet sted!

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så ta din nettsensur et annet sted!

 

 

Det var nok ikke ment som sensur, men derimot påpeking av paradokset at mannen bakom denne videoen, faktisk påpeker at jødene er den indirekte drivkraften bak flyktningstrømmen, mens de som "liker" videoen garantert for det meste består av jøde-tilbedere.

 

At Israel er årsaken til dagens flyktningsituasjon i Syria er helt åpenbar. Det var de som med sine Neo-Con venner fikk drevet frem invasjonen av Irak 2003 og dermed alt det har ført til i ettertid. USA som nasjon hadde selvsagt ingen egeninteresse av en krig, det skjedde utelukkende for å tilfredsstille Israels nasjonale interesser, på samme måte som Israel også presset på for regime-change i Syria og Libya.

 

http://www.ihr.org/leaflets/iraqwar.shtml

Lenke til kommentar

At Israel er årsaken til dagens flyktningsituasjon i Syria er helt åpenbar. Det var de som med sine Neo-Con venner fikk drevet frem invasjonen av Irak 2003 og dermed alt det har ført til i ettertid. USA som nasjon hadde selvsagt ingen egeninteresse av en krig, det skjedde utelukkende for å tilfredsstille Israels nasjonale interesser, på samme måte som Israel også presset på for regime-change i Syria og Libya.

 

http://www.ihr.org/leaflets/iraqwar.shtml

 

Jau, men dette er ikke bare et sjakkspill for nasjonalisme, og egeninteresser Israel og andre måtte ha. Det er bare ên del av det, eller ên brikke om du vil. Det er et mye større spill enn som så, det er globalt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Man drar også kjensel på f.eks.

 

 

 

Feminism has destroyed family values and birth rates. Healthy nationalism has been replaced with a culture of guilt, self-hatred, apathy, degeneracy and pathological altruism.

 

Denne har jeg alltid lurt på. Altså, det er gjerne samme menneskene som er begeistret for denne type videoer, som i andre sammenheng gjerne fremhever kvinners frie posisjon i vestlig kultur vs den muslimske verden.  :blink:

Ja det er sant det, de vil ha en mer conservativ holdning og fokus på de rette verdiene.

 

Det de ikke vil er tildekking av hår, skuldre og ansikt, dette er jeg veldig imot.

 

 

Med andre ord er du imot vanlig genser/t-skjorte samt luer som dekker alt hår? Det er selvfølgelig ikke bekledningen i seg selv man reagerer på, det er kulturen. Og kultur, spesielt i disse dager, er uavhengig av etnisitet. Men de to er selvfølgelig fortsatt ganske forbundet sammen.

 

Lurer forøvrig på hva som er "rette verdier". Finnes det en fasit?

 

ikke egentlig, men de verdiene som har vært mest sukssefulle, de verdiene som har bygd den vestlige sivilisasjonen. 

 

du har helt rett, det er kulturen. Personlig synes jeg det er veldig kjekt å møte en innvandrer som snakker rent dialekt og har de samme kultur og verdier. Men igjen så går det en grense på hvor mangen vi bør ha, minimum 90% bør vær etniske Norske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du har helt rett, det er kulturen. Personlig synes jeg det er veldig kjekt å møte en innvandrer som snakker rent dialekt og har de samme kultur og verdier. Men igjen så går det en grense på hvor mangen vi bør ha, minimum 90% bør vær etniske Norske.

 

Mennesker har flyttet på seg fra sted til sted på denne planeten i tusenvis av år. Det å kalle Norge for vårt land er bare noe vi som har bodd her lenge nå har funnet opp. Det samme kan sies om hvilket som helst annet land og etnisitet. Mennesker tror mye er fakta og skrevet i stein, men sannheten er at vi mennesker har diktet opp alt, inkludert religion, men det er en annen diskusjon kanskje :p

Lenke til kommentar

Er jo ikke islam i seg selv som er problemet. Det er heller den mentaliteten der en eller flere personer presser sin tro, meninger eller ideologi over på andre som ikke ønsker det. En mentalitet som finnes i de fleste mennesker, noen mer enn andre. Når slik mentalitet er satt i system som det ofte er med religion og politikk, ja da har menneskeheten et problem!

Sann Islam ser du først når Taliban og IS kommer til makten. I mellomtiden hører vi at Islam er fredens religion - Det er løgn og bedrag -   berettiget i religon!

 

Bruker bevisst ordene løgn og bedrag. Dokumentert her.

 

Kanskje noen får opp øynene og ser hva Israel kjemper mot - helt siden 1948!

 

Holdt på å glemme: TS ikke la deg bekymre over videoen. Det er krisemaksimering!  Så lenge Norge fofrblir en sekulær stat er det ingen fare.

Endret av Thonord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skaden er nok allerede gjort.

 

I Amerika nå så er hvite 5-åringer en minoritet i sitt eget land og ettervært som den aldrende hvite populasjonen dør ut vil dette skillet bli enda større.

 

I 2016! så vil hvite svenske gutter være en minoritet i Sverige og samme som i Amerika vil dette bare forværres over tid.

 

Og i løpet av 2050 så vil det ikke finnes et land i verden der hvite er en majoritet lenger.

 

Hehe, sitt eget land ja.. Hvorfor er hudfargen på mennesket det viktige? Er det ikke et godt verdigrunnlag/god kultur som er tingen å sikte etter? Er den forbeholdt blek hud?

 

 

Stråmann kommer du ingen vei med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når jeg snakker om Etnisk norsk så snakker jeg om gener, asså den grenen av indo europeiske rasen oss i norden har. det er ikke at jeg hater noe annen rase eller mener at våres rase er bedre. Kommer med en liten quote her nå.

 

"The wish to preserve one’s own identity and the identity of one’s nation requires no justification and no belief in racial or national superiority any more than the wish to have one’s own children, and to continue one’s own family through them, need be justified or rationalized by a belief that they are superior to the children of others."
 
— Senator Strom Thurmond, debating in the U.S. Senate, 17th September 1965
 
Dere er mer enn velkommen til å argumentere mot dette.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Man drar også kjensel på f.eks.

 

Feminism has destroyed family values and birth rates. Healthy nationalism has been replaced with a culture of guilt, self-hatred, apathy, degeneracy and pathological altruism.

 

Denne har jeg alltid lurt på. Altså, det er gjerne samme menneskene som er begeistret for denne type videoer, som i andre sammenheng gjerne fremhever kvinners frie posisjon i vestlig kultur vs den muslimske verden.  :blink:

 

Ja det er sant det, de vil ha en mer conservativ holdning og fokus på de rette verdiene.

 

Det de ikke vil er tildekking av hår, skuldre og ansikt, dette er jeg veldig imot.

 

 

Ok, forstår at du vil forby tildekking, men hvordan skal du oppdra dine/våre egne kvinner, altså de som "har ødelagt familieverdiene"? Skal du innskrenke dagens frihet for kvinner eller hvordan skal du få "de rette verdiene" inn i hodet på dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...