Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne noen på Tinder?


Anbefalte innlegg

 

Hvorfor ikke bare vente og la en dame skrive noe til deg først? Virker som om du har veldig hastverk med å finne dame. Slapp av gutt, blir aldri noe bra forhold ut av en "kunstig forelskelse" fordi du stresser :)

 

Lykke til med å finne kvinnen i ditt liv, om 20 år så sitter du der med hus, hage, kone og bil og ser tilbake på "Tindertiden" :p

 

 

Med mindre man er veldig attraktiv selv har man egentlig ikke noe særlig valg. Ikke spesielt mange damer som sender den første meldingen.

 

Hvorfor ikke bare vente og la en dame skrive noe til deg først? Virker som om du har veldig hastverk med å finne dame. Slapp av gutt, blir aldri noe bra forhold ut av en "kunstig forelskelse" fordi du stresser :)

 

Lykke til med å finne kvinnen i ditt liv, om 20 år så sitter du der med hus, hage, kone og bil og ser tilbake på "Tindertiden" :p

 

 

Med mindre man er veldig attraktiv selv har man egentlig ikke noe særlig valg. Ikke spesielt mange damer som sender den første meldingen.

Alle er attraktive i noens øyne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det noen her som har funnet noen på Tinder? Hva er deres erfaringer med Tinder? 

 

Jeg tar ofte kontakt med jenter som jeg matches med, men får sjeldent god respons tilbake. Jeg starter ikke samtalen med: "hei du er fin skal vi møtes" eller: "du er deilig".

Jeg starter ofte samtalene med å takke for "liken", før jeg prøver å snakke om våre felles interesser. Den siste samtalen jeg hadde med ei jente i nærområdet gikk sånn her:

 

Jeg: "Tusen takk for liken, det setter jeg utrolig stor pris på! :)"

Hun: " :)"

Jeg: "Jeg ser at du liker hockey? Er du ofte innom ishallen for å se på *navn på vårt lokale lag* sine kamper?   :)"

Hun: "Ja :)"

 

Da tar jeg det allerede som et hint om at hun ikke vil prate med meg. Ingen vits å skrive videre når man får SÅ korte svar tilbake. Hadde skjønt det hvis jeg skrev til en helt random jente på Facebook, men når man blir matchet med jenter på Tinder, betyr det vel at de finner meg attraktiv? Eller har jeg misforstått noe her? Mulig at min metode for å starte samtaler på ikke er så bra allikevel? 

 

Anonymous poster hash: 357bc...792

 

 

Jeg synes Tinder er en morsom greie, men er ikke alle som har samme hensikten med appen. Noen vil bare ha oppmerksomhet, mens andre faktisk prøver å finne seg en livspartner.. mens noen bare er ute etter et ligg. 

 

Jeg har flere kamerater som har brukt Tinder hyppig. De fleste bruker den til å få seg noe, men kjenner også til noen som har funnet hverandre via appen.. 

 

Men så til problemet ditt. Du starter ikke en samtale med "Tusen takk for liken, det setter jeg utrolig stor pris på! :)". Rett og slett grusomt. Da er det bedre å starte med "Du var deilig!".. og det sier vel sitt. Hvis du matcher med noen på Tinder så har du i alle fall en sjans på vedkommende.. men åpner du med den setningen der, så forsvinner muligheten din. Å spørre om den ishockeygreia er ingen dum ting og svarer hun kort, så er hun nok ikke interessert.. men det har du funnet ut av. 

 

Jeg er ingen kjærlighetsekspert, men vil uansett fraråde deg å åpne med den setningen der.. 

 

 

Anonymous poster hash: 08339...44c

Lenke til kommentar

Jeg: "Tusen takk for liken, det setter jeg utrolig stor pris på! :)"

Hun: ":)"

Jeg: "Jeg ser at du liker hockey? Er du ofte innom ishallen for å se på *navn på vårt lokale lag* sine kamper? :)"

Hun: "Ja :)" Anonymous poster hash: 357bc...792

Korte svar og ingen interesse kan du alltid møte, men eit tips er å spørje spørsmål som ikkje kan svarast med ja eller nei. Det er lettare å dra samtalen i gang om du først skriv litt om eit emne, så spør spørsmål ho kan svare på.
Lenke til kommentar

 

Møtte ei for å ha sex. Har hatt planer med 3-4 andre om å møtes, men jeg har droppet det. Skyldes at første gangen var litt mislykket, også er jeg redd for å bli super turned off rett etter jeg kommer :p

 

Ja, det må være kjipt ass.

 

Med mindre man er veldig attraktiv selv har man egentlig ikke noe særlig valg. Ikke spesielt mange damer som sender den første meldingen.

Alle er attraktive i noens øyne!

 

 

Ens egen mor teller ikke!

Lenke til kommentar

 

Møtte ei for å ha sex. Har hatt planer med 3-4 andre om å møtes, men jeg har droppet det. Skyldes at første gangen var litt mislykket, også er jeg redd for å bli super turned off rett etter jeg kommer :p

 

 

Ja, det må være kjipt ass.

 

 

Med mindre man er veldig attraktiv selv har man egentlig ikke noe særlig valg. Ikke spesielt mange damer som sender den første meldingen.

 

Alle er attraktive i noens øyne!

 

Ens egen mor teller ikke!

Klart det gjør!

Men anyway, med tanke på hvilke kråkeboller som vandrer der ute er det noen for enhver!

 

Til trådstarter:

 

Tinder funker for noen, og for noen ikkje.

 

For min del funket den greit.

 

Noen grunnregler bør det være:

 

Ikkje trykk ja på ALT!

Du skal tross alt kanskje skape en kjemi med en av de .

 

Ikkje få det til å føles som om at du er needy, og ufattelig glad bare noen svarte deg!

 

Ikkje begynn med hei!

Finn på noe som skiller deg ut

Selv brukte eg eg slags quiz, med en del skadde spm som f.eks hvilke ost hun likte best, men også typen "hva er du på jakt etter", favoritt reisemål spm.

Denne metoden funket bra med en del svar og utsilingen gikk mye fortere.

Er også en fin måte å bygge opp andre samtaletemaer på.

 

Ikkje ha bilder av deg og 50 kompiser. Legg ut noen helt greie av deg, og kanskje en hobby, og nei, eg mener da ikkje av datamaskinen din!

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor ikke bare vente og la en dame skrive noe til deg først? Virker som om du har veldig hastverk med å finne dame. Slapp av gutt, blir aldri noe bra forhold ut av en "kunstig forelskelse" fordi du stresser :)

 

Lykke til med å finne kvinnen i ditt liv, om 20 år så sitter du der med hus, hage, kone og bil og ser tilbake på "Tindertiden" :p

 

Med mindre man er veldig attraktiv selv har man egentlig ikke noe særlig valg. Ikke spesielt mange damer som sender den første meldingen.

 

Hvorfor ikke bare vente og la en dame skrive noe til deg først? Virker som om du har veldig hastverk med å finne dame. Slapp av gutt, blir aldri noe bra forhold ut av en "kunstig forelskelse" fordi du stresser :)

 

Lykke til med å finne kvinnen i ditt liv, om 20 år så sitter du der med hus, hage, kone og bil og ser tilbake på "Tindertiden" :p

 

Med mindre man er veldig attraktiv selv har man egentlig ikke noe særlig valg. Ikke spesielt mange damer som sender den første meldingen.

Alle er attraktive i noens øyne!

 

 

Det er jeg ikke så sikker på.

Lenke til kommentar

 

Hei! Har møtt rundt 10 jenter fra tinder, og hooka opp med flere..

 

Aldri Vært noen spesielt flink til å sjekke.

 

Jeg syns det som funker bra er å Være direkte og ærlig, hvis noen ikke er interessert bare slett de.. du kan jo skrive at du kun er interessert I å prate med folk som eventuelt vil møtes... også kan du jo bare holde dialogen gående med flere, bare fordi de ikke er interessert med en gang betyr ikke at det er uaktuelt... ta ett bra bilde og bruk litt humor

 

Noen kan det Være greit å ha en litt lengre dialog med mens andre vil gjerne treffes fortere. Men det må investeres mer enn 3 setninger!

 

 

 

 

 

 

 

 

Er det noen her som har funnet noen på Tinder? Hva er deres erfaringer med Tinder?  Jeg tar ofte kontakt med jenter som jeg matches med, men får sjeldent god respons tilbake. Jeg starter ikke samtalen med: "hei du er fin skal vi møtes" eller: "du er deilig".Jeg starter ofte samtalene med å takke for "liken", før jeg prøver å snakke om våre felles interesser. Den siste samtalen jeg hadde med ei jente i nærområdet gikk sånn her: Jeg: "Tusen takk for liken, det setter jeg utrolig stor pris på! :)"Hun: ":)"Jeg: "Jeg ser at du liker hockey? Er du ofte innom ishallen for å se på *navn på vårt lokale lag* sine kamper?  :)"Hun: "Ja :)" Da tar jeg det allerede som et hint om at hun ikke vil prate med meg. Ingen vits å skrive videre når man får SÅ korte svar tilbake. Hadde skjønt det hvis jeg skrev til en helt random jente på Facebook, men når man blir matchet med jenter på Tinder, betyr det vel at de finner meg attraktiv? Eller har jeg misforstått noe her? Mulig at min metode for å starte samtaler på ikke er så bra allikevel?  Anonymous poster hash: 357bc...792

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...