Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for en PS 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde få rundt 1000 kr for den med GTA 5 hvis den er i god stand hvis du har tid å vente. Det er veldig mange som legger ut PS3 for tiden, så det er kjøpers marked. Personlig er jeg ikke noe særlig begeistret for disk-mekanismen på superslim, men det er nok av folk som neppe bryr seg nevneverdig om det. Husk å spesifisere godt alt hva kjøperen får av verdi og ta gode bilder. Klassisk er de som ikke vet hvor stor disk de selger den med fra når jeg var i markedet for å kjøpe en for å spille et par eksklusiver jeg ikke gadd å kjøpe masinen for i sin glanstid. Fordelen med PS3 nå er at det er en stor spillkatalog med mye bra som fremdeles holder stand. Du får litt mer for en brukt PS3 enn en Xbox 360, så du har rett konsoll sånn sett.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har sett en god del PS3 i det siste som selges for rundt 500 - 600 kroner med en kontroller og noen få spill.

Litt bedre versjoner får man litt mer for , men er ganske avhengig av hva man får med , tror rett og slett at markedet er mettet og de fleste er på vei over til PS4.

 

En annen ting er at PS3 er jo notorisk for å ha en Blu-ray avspiller som tar kvelden etter en viss stund , her har 2 stykk PS3 feilet men har heldigvis fått disse innenfor reklamasjon og i begge tilfellene var det det optiske drevet som måtte byttes og kan ikke si at jeg har brukt dem 24/7.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...