Gå til innhold

Bayern München - Arsenal, onsdag 04.november 20:45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har full tro på at dere slår Olympiakos hjemme. At FCB vinner over de er ikke et spørsmål engang. 4 mål er ikke så mye når dere vinner begge kampene (minimum 2 mål) og de skal spille mot Bayern. Regner med at de taper 2++ der.

 

Går gruppen i CL på innbyrdes og ikke på målforskjell?

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Har full tro på at dere slår Olympiakos hjemme. At FCB vinner over de er ikke et spørsmål engang. 4 mål er ikke så mye når dere vinner begge kampene (minimum 2 mål) og de skal spille mot Bayern. Regner med at de taper 2++ der.

 

Går gruppen i CL på innbyrdes og ikke på målforskjell?

Vi skal møte Olympiacos borte. Vi tapte mot de hjemme.

 

Og ja, jeg tror CL går på inbyrdes oppgjør (poeng, mål og bortemål) før total målforskjell.

Lenke til kommentar

Jaja, du får ha meg unnskyld for at jeg muligens virker noe naiv, men dere slår da Olympiacos med to mål hvis det trengs.

 

Dere har nettopp vunnet med tre mot Man Utd og Swansea, og 2-0 mot Bayern. Arsenal har spillerne til å totalt knuse Olympiacos. Jeg tror Wenger vil slå til igjen og ta seg videre. Han virker totalt besatt av å klare umulige ting. Har troa!

Lenke til kommentar

Som Arsenal fan er jeg jo selvfølgelig optimist selv, men som sagt, mye avhenger av hvilket lag vi kan stille i den kampen. Den er jo desember, og da er forhåpentligvis både Ramsey, Walcott og AOC tilbake, i tillegg til av vi kan stille med både Kos og Bellerin. De to siste kan bli særdeles viktige ettersom Olympiacos kan få en del contringer.

 

Uansett, surt å tape så mye i kveld, men hvis vi ryker ut, var det ikke på grunn av denne kampen, men de to første.

Endret av Henrik™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...