Gå til innhold

TEST: Denne strømmetjenesten har flest filmer og serier


Anbefalte innlegg

 

Dette med plombering kan jo ikke være gjeldende lenger. At man ikke vil ha NRK skal jo ikke føre til at du ikke har mulighet for kort og dekodere fra andre leverandører.

 

Hvordan skal de håndheve dette nå? Plombere alle innganger på TVen som kortslot (CAM etc.), HDMI, VGA, osv? Min dekoder plugger jeg bare i HDMI på TVen.

Det er ikke ingangene på TVen din som er avgiftspliktige, det er tunerdelen.

 

Og der er poenget mitt, hvorfor i alle dager kreves det at man plomberer en TV? og man får jo på ingen måte plombert "tuneren".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

av seriene netflix har på lista har 13 av de den nyeste sesongen, mens tallet for hbo er 11, jeg vil ikke kalle dette å knuse den andre,

 

dere kunne med fordel også tatt med flere serier da dere har glemt mange gode, på stående fot kan jeg foreksempel nevne: Daredevil (Netflix) Turns(HBO) Jessica Jones (netflix) Fear The Walking Dead(HBO)

Hannibal (Netflix) sist jeg sjekket hadde alle de rating høyere en 8 på imdb.

 

personlig syns jeg HBO har best utvalg da de som regel har de nyeste episodene av en serie med en gang de kommer. men både netflix og HBO er verdt pengene

Lenke til kommentar

Vanligvis så leser jeg ikke "Tek.no" men dette må være en test laget av IDIOTER. Hvor mye dumt er det mulig og få skrevet på en side. ?

 

Noen av dere kjøtthuer som har hørt om rettigheter. ?

Kansje derfor dere ikke finner serier på bl.a Nrk.no ja riktig nrk har ikke rettigheter til og vise det som dere søker etter.

 

Og en liten annen ting ja jeg bruker Ad-Blocker og det er bare denne type idiot artikler som får meg til og skru av den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil anta at min samling på 1.700 filmer er den beste:)

 

Ihvertfall langt nyere filmer her.

Og jeg trodde jeg hadde mange filmer/serier med mine 1250stk (En TVserie teller som 1 uansett hvor mange sesonger den har). Begynner å gå tom for hylleplass så jeg har stablet dem dobbelt. Da jeg kun hadde DVD for noen år siden så kopierte jeg dem til harddisk (komplett DVD9), men har sluttet med det etter jeg begynte å gå over til Blu-ray. Over 1000 blu-ray filmer på disk krever en god del plass. Kunne forsåvidt komprimert dem, men hadde lyst på en fullverdig sikkerhetskopi.

Det er mye enklere å lete blant filmene og spille dem av direkte fra en medieserver. Derfor jeg ser filmer og serier på Netflix som jeg selv eier i stedet for å sette inn den fysiske platen.

 

Ironisk nok, det jeg har liggende (både DVD/BD og på disk) av tvserier overgår innholdet på Netflix 10 ganger.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva slags nedlastningshastighet må man ha for 4K egentlig?

 

Jeg jobber hos en internett forhandler, her har vi trafikkmålinger som viser at når du streamer netflix i Full HD bruker du imellom 6 og 8 Mbit.

 

4K I Netflix ligger på ca 12-15 Mbit.

 

Både full hd og UHD (Ikke 4K i det heletatt) er ekstremt komprimert.

 

Mvh

 

Robert Kverkild

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...