Gå til innhold

God metall musematte.


Anbefalte innlegg

Før i tiden hadde jeg en Steelpad 4s. Det var en helt topp musematte! Leter etter noe som ligner nå, men finner ikke noe med første øyekast. Noen som vet om en?

Steelpaden var god fordi den var så tynn, og fordi det var veldig god glid når jeg brukte mus med glideteip.

Blir helt nostalgisk her:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja!

Den ene matta fra Roccat var litt mye. Liker det når det er så minimalistisk som mulig.. Litt kjedelig kanskje, men jeg er en dødskjedelig type... :tease:

Den andre matta fra Razer har visstnok mye friksjon.

Prøver å google litt sporadisk her imellom øktene på jobb, men finner liksom fremdeles ingenting som lover godt..

Flere forslag? Eller må jeg belage meg på å bestille litt forskjellig og sende i retur rundt omkring? Noen butikker som kanskje har utstillingsmodeller jeg kan prøve *tenketenke*

 

e:

for mye friksjon er ikke noe kjekt. Sliter ut glideteipen/skates'ene

Endret av lumfong
Lenke til kommentar

Synes ikke den Razer-matta hadde mye friksjon selv, men det er vel kanskje smak og behag, forskjellig fra person til person.

De andre jeg har kunne foreslått selges ikke lengre dessverre. Gikk helt over til myke matter for en del år siden.

 

Du kan vel kanskje stikke innom expert, elkjøp, spaceworld eller andre lokale databutikker. Mulig de har noe på display, evt. kan du sikkert be om å få prøve noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...