Gå til innhold

– Nintendos har sendt ut sin neste konsoll til utviklere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpar dei tenkjer langsiktig denne gangen då. Siste to konsollar har Nintendo eigentleg berre eksperimentert med utradisjonelle konsollar utan at det har blitt noko særleg suksess. Nintendo er i eit hardt marked, dei må bli seriøse viss dei skal overleve i framtida.

 

jeg skjønner hvis du snakker om WiiU, men Wii var bestselgende konsoll i sin generasjon.

Lenke til kommentar

kjøpte meg wii u for 1 måned siden.. så skal det plutseli komme en ny en ? jaa så mye vits var det..

 

 

Det eneste som er sikkert er at Nintendo jobber med å utvikle en ny konsoll blir annonsert neste år. Vi vet veldig lite om dette blir en etterfølger til Wii U, men det er rykter fra forskjellige kilder som hinter om at det er en bærbar konsoll. Uansett så er det en fin haug med veldig gode titler til wii u ute allerede, og det kommer til å komme en del mer før NX er ute på markedet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jo en Nintendogenerasjon av konsoller sånn cirka 3-4 år da, så etter 18 måneder så burde en nesten ikke kjøpe en nintendokonsoll.

 

Ok leste meg litt opp og det kan virke som det kommer en ny nintendokonsoll med 4-6 års mellomrom, så ikke fullt så gale som jeg først sa :)

I alle fall kommer det jo gode spill stort sett hele konsollens levetid. Nå har jeg tilfeldigvis hoppet over Wii U, men skulle gjerne spilt f.eks. Super Mario Maker etc.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...