Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops III lar deg hoppe rett til slutten av historien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan streaming være årsaken? Folk ser gjerne en person streame et spill. Deretter kjøper de spillet selv og ønsker å starte på det punktet streameren sluttet å spille. Den delen av spillet har de jo sett allerede.

 

Det rimer i alle fall meir med at dei samanlikner denne funksjonen med Netflix. På netflix (og andre streamingtjenester) kan du velge den episoda du vil, ikkje fordi du skal hoppe direkte til slutten, men for at du skal kunne fortsette serien frå den episoda du såg ein anna plass, som f.eks. på TV for mange år sidan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Hvorfor dør ikke dette grusomme spillet ut? det blir mer og mer kjedelig... :(

Det trengs en god utvikler snart som kan fornye serien slik Infinity Ward gjorde i sin tid. Så kan heller Treyarch få en oppskrift de kan følge igjen, helt til den blir utslitt.

 

Treyarch lager gode spill, IW hadde et one hit wonder og har siden vært drit, se på Titanfall.

Lenke til kommentar

Treyarch lager gode spill, IW hadde et one hit wonder og har siden vært drit, se på Titanfall.

IW hadde vel et par bra i COD hvorav ett var vanvittig bra. Treyarch har bare bygd på IW sin oppskrift og svever fortsatt videre på IW sin "revival" av serien men har nå endt opp i det helt latterlige. Forrige COD var avskyelig og dette ser enda mer avskyelig og "over the top" ut. Titanfall var elendig, det er jeg enig i, dessverre ser kommende COD ut til å ligne veldig mye på Titanfall i formen. Forrige COD orket jeg ikke spille MP og når Treyarch nå har mistet så mye av troen på sin egen SP kampanje, at de må drive med slike stunts som denne tråden handler om, da blir dette dessverre det første COD jeg dropper. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Treyarch lager gode spill, IW hadde et one hit wonder og har siden vært drit, se på Titanfall.

IW hadde vel et par bra i COD hvorav ett var vanvittig bra. Treyarch har bare bygd på IW sin oppskrift og svever fortsatt videre på IW sin "revival" av serien men har nå endt opp i det helt latterlige. Forrige COD var avskyelig og dette ser enda mer avskyelig og "over the top" ut. Titanfall var elendig, det er jeg enig i, dessverre ser kommende COD ut til å ligne veldig mye på Titanfall i formen. Forrige COD orket jeg ikke spille MP og når Treyarch nå har mistet så mye av troen på sin egen SP kampanje, at de må drive med slike stunts som denne tråden handler om, da blir dette dessverre det første COD jeg dropper. :(

 

Cod 4 promod var bra, cod 4 hadde mye feil det og. MW2 var forferdelig og alt annet som kom etter av IW var en ren vits. Black ops 2 og Black ops 1 var i min mening de beste cod spillene etter cod 4 promod.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor dør ikke dette grusomme spillet ut? det blir mer og mer kjedelig... :(

Det trengs en god utvikler snart som kan fornye serien slik Infinity Ward gjorde i sin tid. Så kan heller Treyarch få en oppskrift de kan følge igjen, helt til den blir utslitt.

 

 

Okay hadde de brukt 3 år per spill og laget noe som ikke var en klone så hadde vi kommet langt tror jeg. Så lenge dette årlige COD tullet fortsetter taper vi som spillere massivt hele tiden. blæ...

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor dør ikke dette grusomme spillet ut? det blir mer og mer kjedelig... :(

Det trengs en god utvikler snart som kan fornye serien slik Infinity Ward gjorde i sin tid. Så kan heller Treyarch få en oppskrift de kan følge igjen, helt til den blir utslitt.

 

 

Okay hadde de brukt 3 år per spill og laget noe som ikke var en klone så hadde vi kommet langt tror jeg. Så lenge dette årlige COD tullet fortsetter taper vi som spillere massivt hele tiden. blæ...

 

"Problemet" er at de faktisk bruker tre år per spill (hvis jeg har forstått det riktig). Det er tre studioer som utvikler hvert sitt spill. Mangel på tid er neppe problemet, det er snarere mangel på innovasjon. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor dør ikke dette grusomme spillet ut? det blir mer og mer kjedelig... :(

Det trengs en god utvikler snart som kan fornye serien slik Infinity Ward gjorde i sin tid. Så kan heller Treyarch få en oppskrift de kan følge igjen, helt til den blir utslitt.

 

 

Okay hadde de brukt 3 år per spill og laget noe som ikke var en klone så hadde vi kommet langt tror jeg. Så lenge dette årlige COD tullet fortsetter taper vi som spillere massivt hele tiden. blæ...

 

"Problemet" er at de faktisk bruker tre år per spill (hvis jeg har forstått det riktig). Det er tre studioer som utvikler hvert sitt spill. Mangel på tid er neppe problemet, det er snarere mangel på innovasjon. 

 

 

Jo men når man gir ut spill i en serie hvert år dreper du jo innovasjonen. Hadde de hatt store lanseringer med greit mellomrom av SAMME utvikler slik at de kjenner spillet godt nok til å kunne forandre ting mer enn bare settingen så hadde de kanskje kommet noe sted. Men dette er drømmetenkning. De kommer til å drepe serien slik som dette og fortsette å skade spillindustrien massivt.(det er virkelig ikke bra med årlige utgivelser for alle skal melke kuene sine istedenfor å ha kvalitet og innovasjon. Elendig grafikk har de siste 5 spillene hatt også. Ser fortsatt ut som de er fra 2007...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...