Gå til innhold

Gaming til jente som skal streame og spille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 60Hz hvis ikke noe annet oppgis. 

 

Ja, merker det nå. Den billigste 144hz skjerm fra BenQ blir på 2990,- Og hun skal liksom ha 2 stk....

Andre merker, billigst, 2390,-

 

Hakke peilig hva jeg skal gjore her. Ser ut som jeg vil ha 2 stk a 144hz... Men blir fytte dyrt

Lenke til kommentar

Tror kravene som er rettet mot utseende må justeres ned eller så får du bruke spraylakk.

 

Edit; Ja, husker numpad greia nå. Hvorfor skal det ikke være numpad egentlig?

 

Ja, utsende kravene er justert... :(

 

Numpad gjor at tastaturet blir veldig langt og hendene blir altfor langt fra hverandre. Det er mye mer behagelig å spille med en mindre tastatur. 

Lenke til kommentar

du kan jo vente på tilbud på noen av de skjermene hvis du vil. Var tilbud på den asus skjermen for 2 uker siden.

 

Hvis du bestiller omtrent alt på komplett, så er det jo lov til å høre om du kan få litt rabatt også ;)

 

Rabatter ja. Kanskje det.  :) 

 

Nei, kan ikke vente så lenge. Hun jenta vil ha pcen kjappest mulig.

 

Har problemer med å sette sammen en i7, 970 ddr4 16 pc sammen til 15k... :(

Lenke til kommentar

NB!!! UPDATE så langt setup: 


 


Mus: Razer Taipan White 895,-


Tastatur: ???


Musematte: Logitech G240 Cloth Gaming Mouse Pad 199,-


Headset: FUNC HS-260 Gaming Headset Hvit 849,-


Webcam: Logitech HD Pro Webcam C920 1095,-


Skjerm: Acer 24" LED Predator GN246HLB 2490,- x2 = 4980,-


PC: 17401,-


ASUS PCE-AC68 AC1900 Trådløs Adapter Dual Band AC PCI-E Adapter 600+1300Mbps [info]


CM Storm Scout II Gaming Ghost White Vifter: 2x 120mm Front, 1x 120mm Bak, mATX, ATX, 2x USB3.0/2.0, Hvit LEDs, Vindu [info]

Corsair CX 600M, 600W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Modular. 2x 6+2pin PCIe, 6x SATA, 4x Molex [info]

Intel Core i7-6700 Skylake Socket-LGA1151, Quad Core, 3.4GHz, 8MB, 65W, 14nm, Boxed w/fan [info]

Intel TS15A CPU Air Cooler High performance air cooler for Skylake, 130w, works with all LGA115x [info]

MSI Z170A PC MATE, Socket-1151 ATX, Z170, DDR4, PCIe-x16, D-Sub, HDMI, DVI, USB3.1 [info]

HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit 2x8GB CL14 [info]

MSI GeForce GTX 970 4GB Tiger OC PCI-Express 3.0, DL-DVI-I + DL-DVI-D, HDMI 2.0, DisplayPort, UEFI [info]

Crucial® MX200 250GB 2.5” SSD SATA 6GB/s 555MB/500MB, with 9.5mm adapter [info]

Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, 3.5" [info]

Microsoft Windows 10 Home 64-bit Nordic + English, for Komplett PC

 

 


Extra Gaming Stol: AKracing Player Gaming Chair - Black Pink 2690,-  (Hvis hun er snill)


Lenke til kommentar

 

Hvorfor 2 skjermer på 144Hz? Skal vel kun spille på 1 skjerm og 1 til stream etc., da holder det med 60Hz på den ene (om man ikke MÅ ha 2 like)

 

Tidligere erfaringer med forskjellige skjermer gjor at det er vannskelig å få prikk lik farge på begge skjermene. 

 

De fleste bryr seg ikke/tenker ikke over det ;)

Lenke til kommentar

Cloud er ett bedre headsett overall

 

CX serien er ikke akkurat kjent for kvalitet...

 

Ta heller å kjøp en 212 evo

 

Vurderte Cloud, men endte med å ikke kjøpe det da micen blir for stor. Så når hun streamer tar den mye plass og oppmerksomhet. Den jeg valgte er kanskje ikke bra kvalitet men den ser bra ut. Micen er liten og elegant og kan fixes på begge sider. Hun er heller ikke så veldig musikk interessert så lyd kvalitet må holde bare til å høre footsteps i csgo og slikt. Justin Bieber høres likt ut uansett hva du spiller han av på. Eneste jeg ikke vet om den er hvor behagelig den er å ha på. Jeg har steelseries siberian v2. En som skulle være kjempe bra å ha på lang tid av gangen, men etter 3 års bruk kan jeg si at den ikke er all verden. Så mange sånne ting er veldig individuelle.

 

Hva er evo 212?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...