Gå til innhold

WinXP slått knocout på Win2K?


Oldie

Anbefalte innlegg

Windows.no hadde for en tid tilbake en avstemning("poll") over hvilket OS som var mest brukt. Da var andelen Windows XP/Windows 2000 ca lik. På den nyeste spørringen har XP nesten 70 prosent av stemmene mens 2K ligger under 15 prosent. Er det veldig mange av dere der ute som har "konvertert" fra Windows 2000 til Windows XP i løpet av de siste månedene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stolt XP bruker... :)

 

Liker at alt kan konfigureres, spesielt utseende! Og selvfølgelig stabiliteten :D

Akkurat... :yes:

 

Er svært mange 2000 brukere som ikke vet at det går an å endre på utseende og instillinger i windows XP...

 

Men jeg har faktisk brukt windows server 2003 i et halvt år nå. Funker veldig bra det også. Er et par irriterende ting som f.eks at MSI ikke lar meg installere drivere og slikt, så jeg tror jeg satser på XP neste gang.

Lenke til kommentar
Windows.no hadde for en tid tilbake en avstemning("poll") over hvilket OS som var mest brukt. Da var andelen Windows XP/Windows 2000 ca lik. På den nyeste spørringen har XP nesten 70 prosent av stemmene mens 2K ligger under 15 prosent. Er det veldig mange av dere der ute som har "konvertert" fra Windows 2000 til Windows XP i løpet av de siste månedene?

Til de som svarer på denne tråden: Vennligst les innlegget det hele startet med. Poenget er å forsøke å finne ut om det er mange som har gått over fra Win 2000 til Win XP i løpet av f.eks det siste året. Årsaken til spørsmålet er, for å presisere dette også, to avstemninger på Windows.no med noen måneder mellomrom. Disse to spørringene gir helt forskjellige resultater når det gjelder forholdet mellom Windows 2000 og Windows XP.

 

Mvh

Oldie, trådstarter.

Lenke til kommentar

selv bruker jeg akkurat nå og kommer vel til å gjøre det ganske lenge også, dualboot Windows XP PRO og Windows 2000 PRO på hovedmaskinen min. kjører Windows XP PRO på laptoppen min. for min del synes jeg at Windows 2000 er best. så jeg bruker Windows 2000 mest også. som sagt så har jeg også Windows XP PRO på samme maskinen og XP brukes til Spill, musikk (det samme som jeg bruker 2000 til) testing av progs skjer i XP, osv. hadde Windows 2000 PRO også på laptoppen før, men bytta til Windows XP PRO litt senere. jeg er enig i at XP har litt for mye stasj. å en stygg ting som er i XP er at hvis et program krasjer så kommer det melding opp: vil du sende en feilrapport til microsoft? dette liker jeg ikke spesielt godt, dett skjer da seff ikke i Windows 2000. selv om jeg har nokså mye ram på hovedpc`en min så kjører jeg allikevel Windows 2000, den bruker bare 128 MB ram av mine 512. litt rart men jaja. Windows 2000 er allikevel helt konge. at det nyeste alltid må være best er bare bullshit. for meg så er Windows 2000 bedre enn Windows XP. Windows 2000 er stabilt og fint. takler det meste. har ikke krasja til meg på lenge.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...