Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan det være håp om at han kommer tilbake igjen? Jeg savner han


Anbefalte innlegg

Jeg var i et forhold med en mann i 8 måneder. Han dumpet meg, og så ble vi fuckfriends og venner etterpå. Vi snakket sammen daglig, og møttes 2-4 ganger i uken. 

Han ble sur på meg fordi jeg hadde spøkt om noe sexuellt som han følte var å drive narr av hans fantasi. Han sa at alt mellom oss var over, og at han var ferdig med meg. Jeg ble selvfølgelig kjempelei meg for det, for jeg har så mye minner med han og jeg ble så forferdelig glad i han de 14 måneder vi har møtes og hatt kontakt. Jeg har mast litt på han på meldinger... om å prate om det, men da truet han med politi og at han kommer til å blokkere meg for å kontakte han på meldinger, og på mail. Så nå sitter jeg her, og føler meg ganske oppgitt, for han sa jo før at jeg betydde så mye for han, og vi har mye minner sammen. 

 

Hva sier dere mannfolk. Er det håp for meg å få han tilbake siden han har sagt at han brydde seg veldig om meg før? Er det forståelsesfullt at jeg ble lei meg for å miste han? Noen tips og råd? 



Anonymous poster hash: ce10d...3cb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han var nok glad i deg. Og når nokon som ein er glad i sårar han, so svir det ekstra mykje. Og når nokon sårar han ordentleg, so vil han ikkje ha noko meir med deg å gjere. Og når nokon ein ikkje vil ha noko med å gjere byrjar å plage ein, so vurderer ein å involvere politiet. Og det er hans fulle rett til å gjere alt dette, utan å bli kalla "dust" og "drittsekk" av folk på forumet her.

 

Det er ikkje håp for deg og han lenger. Get over it. 

Endret av soleis
Lenke til kommentar

Han var nok glad i deg. Og når nokon er glad i deg sårar deg, so svir det ekstra mykje. Og når nokon sårar deg ordentleg, so vil dei ikkje ha noko meir med deg å gjere. Og når nokon du ikkje vil ha noko med å gjere byrjar å plage deg, so vurderer ein å involvere politiet. Og det er hans fulle rett til å gjere alt dette, utan å bli kalla "dust" og "drittsekk" av folk på forumet her.

 

Det er ikkje håp for deg og han lenger. Get over it. 

Han må ha vært veldig nærtaken siden han ble så såret fordi jeg hadde tullet med han om at jeg hadde skaffet en til en trekant. Han drømte om to damer og han i en trekant, og jeg sa at jeg hadde klart å skaffe en, og så skrev jeg : tuller etterpå... Vet det var dum spøk, men var ikke ment for å såre han med det. Han sa at han ville ha meg ut av sitt liv og ville ikke ha mer med meg å gjøre på grunn av det.... 

 

 

 

Anonymous poster hash: ce10d...3cb

Lenke til kommentar

:rofl: Tror du virkelig den spøken er grunnen til at han ikke vil ha mer mer deg å gjøre?

 

Dette var en fyr som ville ha litt knulling når det passet ham, han har nok funnet noen andre og bare ventet på en unnskyldning for å få deg helt vekk.

 

Dette er ikke en fyr som er verdt å prøve seg mer på eller ta vare på ene og alene fordi han ikke vil ha deg. Man vil ha det man ikke kan få sies det, desverre så er det altfor sant når det gjelder damer som vil ha menn som ikke bryr seg et dugg.

Lenke til kommentar

:rofl: Tror du virkelig den spøken er grunnen til at han ikke vil ha mer mer deg å gjøre?

 

Dette var en fyr som ville ha litt knulling når det passet ham, han har nok funnet noen andre og bare ventet på en unnskyldning for å få deg helt vekk.

 

Dette er ikke en fyr som er verdt å prøve seg mer på eller ta vare på ene og alene fordi han ikke vil ha deg. Man vil ha det man ikke kan få sies det, desverre så er det altfor sant når det gjelder damer som vil ha menn som ikke bryr seg et dugg.

Jeg tror det samme. Rett etter at han hadde dumpet meg ut av livet sitt, så jeg han sto i byn og ventet på noen... Helt tilfeldig at jeg kom forbi... Jeg sa ikke hei, for han hadde jo nettopp dumpet meg. Etterpå ser jeg på facebook at han var ute å spiste. Jeg tenker også at fyren har funnet seg en, men tenker en sak til.... : Jeg vet ikke om han er useriøs type som bare ville ha sex i seg selv. Han er fra et annet land, og har en dame i hjemlandet sitt som han kaller familien sin. Hun er bare en god bestevenninne sier han, men de to tilbringer all tid de kan sammen når han er i hjemlandet. Det er derfor jeg mistenker at han ikke var ute etter noe seriøst i utgangspunktet. 

 

Anonymous poster hash: ce10d...3cb

Lenke til kommentar

Hei igjen TS. Denne unskyldningen med at du hadde spøkt om trekant er bare noe han later som om han ble sur for. Han leker med deg..... han har deg rundt lillefingeren og du er et desperat offer som han synes er veldig usexy. Ikke vær så needy og desperat i livet så får du noen på kroken skal du se. 

 

Du ble ikke forferdelig glad i han, du er bare alt for ung og han alt for gammel for deg. 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Du, frøken; altså, helt totalt seriøst- hvis DET er hele greia..årsaken til at han ble borte var spøk om en trekant- så trøst deg med følgende:

 

1) Er det trekant han vil ha- så er/var det bare et spørsmål om tid før det kom sjalusi inn i bilder. Og at han gikk fra deg til en annens ..ikke akkurat fordel da..men.. En type som VIL ha trekant er dessverre aldri bare din.

 

2) Grunnen til at forlot deg, var IKKE pga spøk on trekant. Helt sikkert. Her må du lete videre. Det var en uskyldig og morsom spøk. Jeg tror han bare så sin sjans til å stikke av her.

 

3) Folk kan være så falske, at det er ikke mulig å se det i begynnelsen. Denne karen synes jeg du skal være glad for har avslørt seg.

 

Nå setter du inn kontrollen her. Nå skal du bestemme hvordan du tar avstand fra han. La han få vite det, på en voksen og kontrollert måte, og vær SJEFEN. På ett eller annet tidspunkt tar han kontakt igjen da han ser at han mistet kontrollen.

 

Men da vil du ikke ha han lenger. Til ditt eget beste. Kontroll over egen situasjon er den beste medisin.

Lenke til kommentar

Du, frøken; altså, helt totalt seriøst- hvis DET er hele greia..årsaken til at han ble borte var spøk om en trekant- så trøst deg med følgende:

 

1) Er det trekant han vil ha- så er/var det bare et spørsmål om tid før det kom sjalusi inn i bilder. Og at han gikk fra deg til en annens ..ikke akkurat fordel da..men.. En type som VIL ha trekant er dessverre aldri bare din.

 

2) Grunnen til at forlot deg, var IKKE pga spøk on trekant. Helt sikkert. Her må du lete videre. Det var en uskyldig og morsom spøk. Jeg tror han bare så sin sjans til å stikke av her.

 

3) Folk kan være så falske, at det er ikke mulig å se det i begynnelsen. Denne karen synes jeg du skal være glad for har avslørt seg.

 

Nå setter du inn kontrollen her. Nå skal du bestemme hvordan du tar avstand fra han. La han få vite det, på en voksen og kontrollert måte, og vær SJEFEN. På ett eller annet tidspunkt tar han kontakt igjen da han ser at han mistet kontrollen.

 

Men da vil du ikke ha han lenger. Til ditt eget beste. Kontroll over egen situasjon er den beste medisin.

Enig i det at brukte fake unnskyldninger for å bli kvitt meg. Det tror jeg. Han er en dust etter min mening. Så jeg skal være glad han er ute av livet mitt!.

 

Anonymous poster hash: ce10d...3cb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...