Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Badekar - er det fornuftig i 2015?


Anbefalte innlegg

Vi skal pusse opp badet i kjelleren og jeg vil gjerne ha et badekar.

 

Er det noe som vil bli brukt eller?

 

Det er ingen unger i huset, kona tror ikke det blir brukt...

 

Jeg vil gjerne ha en TV der og bruke 1 time i ny og ne og løse opp hard hud.  :)

 

Tenker på en relativt normal modell med bobler og slikt som ungdommen liker.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på kostnaden, er det 4-5-6.000,- så er det jo greit nok, lønner seg dog å ha et lite dusjkabinett ved siden av eller mulighet til å ta en dusj i karet.

 

Det er sjelden man bruker badekar, husker selv når jeg var ca 14-15 år og det ble pusset opp på badet med boblekar, det ble flittig brukt i kanskje et par måneder. Etter det så var det nok en gang annenhver måned :p Greia er jo om du har lyst til å ta en bobletur en sjelden gang og om du har råd til å "sløse bort" pengene så vil jeg si; Go for it :thumbup: Skal badet bare være der av praktiske årsaker som å ta morgendusj og det ikke er plass til badekar og dusj så ville jeg tenkt meg om en gang til.

 

Personlig så hadde jeg kjørt på og hatt et dusjhode i badekaret og valgt et kar der det er praktisk å dusje. Det er ikke mer jobb å ta et steg opp i et kar for å dusje enn det er å ta et steg inn i et dusjkabinett :)

Lenke til kommentar

Badekar er fint å vaske ølflasker i hvis man brygger øl... Og digg engang i blant, hvis man tar seg litt tid med en flaske øl eller to, musikk på Sonos-anlegget og et Sony Z3 Tablet Compact nettbrett (vanntett).

I hverdagen er det slit, mer å vaske, tidkrevende og støvsamlende. 

 

Har man flere bad - go for it. Men ellers ikke særlig praktisk. 

Lenke til kommentar

Nå må du sette foten ned og vise hvem som er sjefen i huset. Hvis du vil ha badekar så blir det badekar!!

 

:dribble:

 

Vi har flere bad, plass osv. Tidligere har jeg kost meg på jobbreiser med badekar, men det er færre turer nå og hotellene moderniseres.

 

Kostnaden blir høy, men jeg tror nok det blir tv-titting i badekar til jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...