E.T Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Gå for MX500 sammen med fUnc musematta. Beste kombinasjon ever
insider Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 jeg er meeeeegeet fornøyd med min dual optical ! meget bra ! gå for den
bosannes Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Gå for MX500 sammen med fUnc musematta. Beste kombinasjon ever Bruker Cordless Mouseman Optical på fUnc nå. Det som er kjedelig er at den ikke klarer glatteste sida, men jeg har snakket med Dual Optical eiere som ikke har noe problemer med det
Battone Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg har både Dual optical og MX500, og må si at jeg egentlig hater formen på mx500.. Liker du formen i Dual`n, så trur jeg ikke du kommer til å like mx500 ihvertfall.. Det er nesten så jeg vurderer å skru ut innmaten i mx500 og sette den i dual`n... Jeg merker faktisk litt forskjell i spill, der er mx500 bedre, mer presis.. Men jeg hadde nok aldri kjøpt mx500 om jeg skulle valgt på nytt, det er rett og slett noe som ikke stemmer med utformingen av musa.. Den er ikke ergonomisk for meg ihvertfall, har hatt den i 2 mnd nå og enda ikke blitt skikkelig vant med den.. Dette irriterer meg faktisk litt... Dual musa med bedre optisk sensor hadde vært det ultimate, noen tips fra noen der ute..
Lucky_Strike Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 selv har jeg mx500 og er VELDIG fornøyd.. har hatt mx300 og men 500 passet bedre i min hånd anbefaler mx500 noe annet jeg lurer på er om mx900 bruker mindre strøm enn mx700? noen som vet det?
El-Hadji Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Selv har jeg mx500 og er meget fornøyd. Til dere som sier den er tung, det syns jeg også i begynnelsen. Men da er trixet, ta ut et tungt lodd som ligger inni Poenget med loddet må være å få den til å virke mere solid/tung/expensive = bare tull, mye bedre uten! ps: garantien frafaller selvfølgelig.. Hvordan får du ut loddet? Det er liksom ingen skruer på musa...
MuD Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Gå for MX500 det er den beste, kansje den har dei like funksjonane som MX300 men det er mye meir behagelig å holde!!!
DarkScorpion Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg har Logitech MX 700 så er liksom ikke noe favoritisering her i gården. Men en kompis spurte om mus-råd, og for og gjøre en lang historie kort; gå for MX 300. Den er liten, lett og super digg og flytte på. Har den beste optiske "motoren" oxo.. Liksom du skal leite lenge for og finne noe gæli. Fant ikke noe selv, så veit når jeg bytter mus, blir det en liten og lett som MX 300. Hvis den selges enda da *grin*
Eskil87 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Synes MX 310 virker som en veldig god kanidat
Gef Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg har både Dual optical og MX500, og må si at jeg egentlig hater formen på mx500.. Liker du formen i Dual`n, så trur jeg ikke du kommer til å like mx500 ihvertfall.. Det er nesten så jeg vurderer å skru ut innmaten i mx500 og sette den i dual`n... Jeg merker faktisk litt forskjell i spill, der er mx500 bedre, mer presis.. Men jeg hadde nok aldri kjøpt mx500 om jeg skulle valgt på nytt, det er rett og slett noe som ikke stemmer med utformingen av musa.. Den er ikke ergonomisk for meg ihvertfall, har hatt den i 2 mnd nå og enda ikke blitt skikkelig vant med den.. Dette irriterer meg faktisk litt... Dual musa med bedre optisk sensor hadde vært det ultimate, noen tips fra noen der ute.. Jeg tror du sku ha prøvd MX300 versjonen. Jeg har prøvd MX500, 700 og har nå 300. Likte heller ikke formen i MX500/700. Så gikk jeg på 300, ble storfornøyd med den. Formen er bra, ikke nos sånn fancy greie, og den er meget lett, noe som gjør den veldig presis
bosannes Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 310 ser faktisk ut til å ha ganske samme formen som Dual O. Da er det 310 som leder. Noen som stemmer i mot?
It's me Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Selv har jeg mx500 og er meget fornøyd. Til dere som sier den er tung, det syns jeg også i begynnelsen. Men da er trixet, ta ut et tungt lodd som ligger inni Poenget med loddet må være å få den til å virke mere solid/tung/expensive = bare tull, mye bedre uten! ps: garantien frafaller selvfølgelig.. Hvordan får du ut loddet? Det er liksom ingen skruer på musa... Lurer på det samme. Noen tips til å få det til? Er litt usikker på å røske den opp ved plasten, for den tåler neppe så altfor mye.
Zuluzion Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Selv har jeg mx500 og er meget fornøyd. Til dere som sier den er tung, det syns jeg også i begynnelsen. Men da er trixet, ta ut et tungt lodd som ligger inni Poenget med loddet må være å få den til å virke mere solid/tung/expensive = bare tull, mye bedre uten! ps: garantien frafaller selvfølgelig.. Hvordan får du ut loddet? Det er liksom ingen skruer på musa... Lurer på det samme. Noen tips til å få det til? Er litt usikker på å røske den opp ved plasten, for den tåler neppe så altfor mye. Det er en skrue under batteriene.
Ava1on` Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Har en Mx500, beste musen jeg har hatt. Hadde mx300 en liten stund, synest den var for liten, savnet de tommel knappene. De er så kjekt å ha når man skal geime
Sevenord Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Selv har jeg mx500 og er meget fornøyd. Til dere som sier den er tung, det syns jeg også i begynnelsen. Men da er trixet, ta ut et tungt lodd som ligger inni Poenget med loddet må være å få den til å virke mere solid/tung/expensive = bare tull, mye bedre uten! ps: garantien frafaller selvfølgelig.. Hvordan får du ut loddet? Det er liksom ingen skruer på musa... Lurer på det samme. Noen tips til å få det til? Er litt usikker på å røske den opp ved plasten, for den tåler neppe så altfor mye. altså, du stikker bare skrujernet igjennom plasten på unnersiden, eventuelt bare fjerner plasten. Det er da ikke noe problem Du vil nok slite dersom du skal levere den inn til reparasjon pga at garantien har frafalt, meneh, who cares
the_ruthless Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Har både MX500 og Dual Optical... Dual Optical er HELT klart den beste av de to. MX500 kan ikke konkurrere på noe som helst vis! Min mening. Dual Optical er mer nøyaktig, den er tyngre, den er bedre å holde, den føles ikke så "billig" (skulle tro Logitech hadde blitt kjøpt opp av MS når de lagde MX-serien, og var på tur nedover). Min begrunnelse. Godaften.
Earendil Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Velg Mx300! Grunn: Mx500 er kun for dem som har utrolig store hender, gjelder ihvertfall ikke meg. Dual Optical er utrolig tung, så derfor vil jeg nok si at Mx300 er best, men når det gjelder komfort kommer vel Mx300 og 500 likt ut. Uansett, Mx300 ( ) er det mest "allsidige" valget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå