Gå til innhold

La oss dele Super Mario Maker Levels :-)


RetroGamingGeek

Anbefalte innlegg

Her er det vi har fått lastet opp for øyeblikket. Noe varierendes vanskelighetsgrad. Skal ta å kikke på noen av banene dere har laget. Forhåpentligvis er de bittelitt mer utfordrendes en 99% av de banene jeg har funnet på Mario Maker til nå. :)

 

Baers Moving Castle - 192D-0000-0043-A348
The long haul - 8058-0000-0042-CB0F
Castle Revamp (1.1) - A00E-0000-0039-77BA
Silly Boo (1.1) - CC43-0000-0039-6BC9
Timed Exploration - F7DD-0000-0061-269E
Soaring High - 4586-0000-0014-3EE3
Morphing Goombas - B69C-0000-0013-EBBA
Hide-and-seek - 4C72-0000-0013-8E98

Seasonal flow - 5EAA-0000-0061-2AA6
1-1 - CDB2-0000-0061-8E97

 

Edit: Har byttet ut to baner og oppdatert Timed Exploration. Da vi bare har 10 mulige uploads har vi forsøkt å gjøre ting litt lettere.

Endret av møkk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forsøkt å holdt meg til seriøse og realistiske Mario verdener. Selv synes jeg det er trist å se folk som bare kliner alt mulig ut på skjermen, som helt ukritisk blander sammen ting som i utgangspunktet ikke har noe med hverandre å gjøre. Eller de som ønsker å lage noe sykt, men som mangler kreativitet og resultatet blir en inferno av blandede fiender som samtidig forsøker å kverke deg.

 

For dere som liker å spille brett som ligner på en klassisk Nintendo verden, håper jeg mine brett faller i smak. Håper også andre ønsker å lage lignede brett, da vil jeg gjerne vite om dem. Akkurat nå renner Mario Maker over av søppel. De gode brettene drukner i mengden og blir dessverre omtrent umulig å finne.

 

Her er en liten liste over mine brett:

 

D2F9-0000-0066-7BD1 : Mario Backyard

8D33-0000-0065-4985 : Mario Garden

D114-0000-0064-FD1D : Ghost Hunter

D215-0000-0064-FB1D : Mario Sunshine

CB64-0000-0066-D701 : Ghost Maze

6A1E-0000-0064-F866 : Bowser Secret Castle

08CB-0000-004A-DB6C : Bowser Last Castle

 

Tror ikke brettene er spesielt vanskelige, med unntak av: Ghost Maze og Bowser Last Castle. Disse er mer krevende, men allikevel ikke umulig. De andre vil jeg kanskje kategorisere som normale. Lite tips: Det er skjult minst fire ekstraliv i hver verden, forsøk å finn disse, da vil dere kanskje også finne nye spennende steder på brette.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv synes jeg det er trist å se folk som bare kliner alt mulig ut på skjermen, som helt ukritisk blander sammen ting som i utgangspunktet ikke har noe med hverandre å gjøre. Eller de som ønsker å lage noe sykt, men som mangler kreativitet og resultatet blir en inferno av blandede fiender som samtidig forsøker å kverke deg.

 

Akkurat nå renner Mario Maker over av søppel. De gode brettene drukner i mengden og blir dessverre omtrent umulig å finne.

 

 

Enig, utrolig mye søppelbaner på Mario Maker. Å spille 100 Mario challenge på expert er utrolig frustrerende, håper det blir bedre etterhvert. Mener mine baner og flere fra de andre på lista er en god del mer gjennomført :)

 

Da har jeg oppdatert førsteinnlegget med alle deres nye baner ;)

Har blitt en liten pause fra Mario Maker da jeg har vært temmelig opptatt med Metal Gear V på ps4 og Forza 6/Rainbow six siege betaen på xbox one, men kommer definitivt til å hoppe inn i Mario Maker igjen etterhvert :)

 

Flott at det er mange nye baner å teste neste gang jeg slår på WiiU'en min, keep up the good work  :thumbup: 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk SMM i tidlig julegave, så begynte å lage noen brett. De fire første er mest for å sette seg inn i dette, men håper dere liker dem.

 

Samus in Mushroom Land pt 1 - 4

 

Pt 1: D970-0000-011C-F78B

 

Pt 2: SCAD-0000-011E-AA54

 

Pt 3: 7C21-0000011E-ABE1

 

Pt 4: 6293-0000-011E-EA22

Faktisk riktig så bra til dine første å være! I alle fall mye ryddigere enn de jeg selv lagde til å begynne med og har lastet opp (som for det meste var eksperimentering). Noen få elementer jeg ikke likte helt, som et lite leap of faith på slutten av pt2, men stort sett var dette veldig stødig. Var temmelig lett, men å lage vanskelige brett som ikke vanskelige av helt feil grunner, er i grunn veldig utfordrende, så foretrekker heller enkle brett som faktisk fungerer.

Lenke til kommentar

Takk for respons. :) Vet de er litt enkle, men det gjort med vilje. De fleste brettene jeg har prøvd virker å være laget for å være så vanskelige som mulig. Jeg skjønner mange liker sånt, men man må ikke glemme nybegynnere og folk som ikke er så flinke til sånne spill. Vi vil jo også kose oss. :) På den annen side er det jo en del som lager brett der man feiler hvis man beveger seg. Aldri skjønt vitsen med dem. Det samme gjelder musikk-brett, der hele brettet består i å gå rett frem. WTF?

 

Angående leap of faith var den til vurdering lenge, men jeg fant ut til slutt at det ikke var så nøye. Det er mange steder å lange relativt trygt, og har du først hoppet en gang vet du hvor du kan lande. :) Litt moro må man jo få ha det. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har sett at One Screen Puzzles har blitt pop på Mario Maker så har forsøkt å lage min egen:

OSP: first attempt: - 18DC-0000-01B7-FC39

Den kan være vrien hvis du ikke har løst noen slike puzzles før, men kan du teknikkene skal den være ganske enkel. Liker uansett konseptet til One Screen Puzzle inntil videre, dette må være første brett jeg har lastet opp på leeeenge også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er lenge siden jeg har startet opp SMM, og kommer nok ikke til å gjøre det før de gir oss en mulighet til å søke på brett og/eller navn på personen(e) som laget det. Det burde ha vært med fra start, og ble lovet å komme rimelig kjapt. Allerede i første oppdatering, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...