nomercy13 Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hei Lurer på hva slags innstillinger jeg skal bruke for å sette opp en DC hub Hva kan man bruke til adresse forxempel? Hvilket port nummer osv osv.... plz trenger hjelp
JarleW Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Innstillinger ? Kommer an på hvilken hub-software du snakker om .. Velg portnummer - Denne må event. åpnes/forwardes hvis du har noen form for firewall. Standard er 411. Da slipper du å spesifisere portnummeret i adressen som f.eks. minhub.no-ip.com:4000 Adresse ? - Registrer deg på en eller annen dns-tjeneste som f.eks. no-ip.com : http://www.no-ip.com/newUser.php No-ip har begynt å kicke folk som bruker deres tjenester til dc-huber m/m som befinner seg i gråsonen... Finnes andre leverandører også..
Lch Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Du må nesten komme med litt flere opplysninger, nomercy13 ...
nomercy13 Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 okay..bruker direct connect hub 2.0 lastet det ned fra www.neo-modus.com har nå satt port på 411 laga meg en sånn dns tjeneste ting..... den ble nomercy13.no-ip.com har suttet d inn på adressen noe med jeg må gjøre? ps..deler internett via en hub....har det noe å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå