Gå til innhold

Google setter ned foten for Flash


Anbefalte innlegg

Bra! Flash kan ikke dø raskt nok.

 

Dessverre finnes det ikke noe alternativ for Live avspillet innhold, grunnet måten pakkene i en RTSP strøm ankommer og må stokkes på plass gjør det akkurat nå ganske umulig til "dyrt" (CPU messig.) å gjøre dette i HTML5

Litt av problemet ligger i codecer og aktiv sabotasje fra bransjen selv (MAFIAAen) som ikke har noen vilje til å utvikle noe annet enn Flash løsningen som de mente var god nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Bra! Flash kan ikke dø raskt nok.

tja, Da vil jeg ha erstatningen på plass først
Det er ikke alt som burde bli erstattet. Flash burde heller forvises inn i forglemmelsen.

 

nå finnes det mange måter å erstatte programmer på 

jeg sier ikke at man skal lage en ny flash , men kunne gjøre det samme som det flash ble brukt til

bl.a. alle de videoene som spilles av gjennom flash 

Lenke til kommentar

 

Bra! Flash kan ikke dø raskt nok.

 

Dessverre finnes det ikke noe alternativ for Live avspillet innhold, grunnet måten pakkene i en RTSP strøm ankommer og må stokkes på plass gjør det akkurat nå ganske umulig til "dyrt" (CPU messig.) å gjøre dette i HTML5

Litt av problemet ligger i codecer og aktiv sabotasje fra bransjen selv (MAFIAAen) som ikke har noen vilje til å utvikle noe annet enn Flash løsningen som de mente var god nok.

 

 

Eg kan ingenting om programmeringen og dette her, men køyrer ikkje Youtube Gaming med HTML5?

Lenke til kommentar

Dessverre finnes det ikke noe alternativ for Live avspillet innhold, grunnet måten pakkene i en RTSP strøm ankommer og må stokkes på plass gjør det akkurat nå ganske umulig til "dyrt" (CPU messig.) å gjøre dette i HTML5

Litt av problemet ligger i codecer og aktiv sabotasje fra bransjen selv (MAFIAAen) som ikke har noen vilje til å utvikle noe annet enn Flash løsningen som de mente var god nok.

I likhet med Zeph kan jeg ikke nok om dette, men NRK sender live-TV både på iOS og Apple TV, hvor ingen av de støtter flash, såvidt jeg vet uten problemer. Er dette da halvveis-løsninger eller lignende?

Lenke til kommentar

batteri er bra. men tror ikke skru av flash kan spare mye på en top enhet og skru av flash for å trykke på youtube eller pga trege dingser tror ikke mange syns det er kult bortsett fra reklame forsvinner haddet aldrig deaktivert flash i windows bortsett fra å hatt ne gammel 32 biters pc men adblock kan blokkere reklame da al flash ads og masser av sider til reklame på liste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...