klovnen_ Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Hesann. Ja eg har en Samsung SW-252B brenner, den ska brenne en full CD på 2min 30sek det gjore den også helt til eg instalerte Nero 6 Ultra Edition å etter da har den brennt på ca 7 min. :grine: Hva er det som har sjedd etter eg instalerte?? Takker for svar.
colombo230 Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Sjekk om DMA er skrudd på. Søk på dette på forumet for å finne ut hvordan det gjøres. Jeg har forøvrig samme problemet som deg, selvom DMA er skrudd på, og hittil er det ingen her på forumet som har klart å løse mitt problem. Bruker derimot ca. 5 min. på en 700 MB CD med en 48x brenner...
Blib Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Står det "Burned successfully at 16X with PowerRec" eller noe på slutten? Gjorde det her en periode. Byttet til *skikkelige* CD-er så suste det avgårde igjen
JKJK Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 (endret) skikkelige cder har mye å si. har hatt en LG48x og har nå en LG52x, og disse har problemer med å få full hastighet på dårlige plater. På gode plater derimot, blir det knall. har også vært borti at jeg måtte brenne på disc at once\96 for å oppnå max hastighet. på noname cdene jeg har nå skriver den til den kommer opp i ca 40x, så hopper den ned til 32x og blir stående der resten av ritualet. en annen ting er jo at brenneren ikke når maks hastighet før på slutten av plata. ang nero 6 ... i nero 5.x kunne man editere noe i registre som fikk nero til å vise faktisk brennehastighet. Noen som vet om dette er mulig i nero 6 ? Endret 11. november 2003 av DJ-JK
spetter Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Det høres da ut som om det er powerrecen teknologien som slår inn ? Slå av power rec funksjonen for brenneren, så brenner den nok full hastighet uten at cd brenner vurderer kvaliteten på cd platen ?
Blib Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Slå av power rec funksjonen for brenneren, så brenner den nok full hastighetuten at cd brenner vurderer kvaliteten på cd platen ? Du har ikke dette selv du, men bare gjettet? PowerRec kan ikke bli skrudd av. Og det registergreiene har jeg letet etter selv uten å finne det også. Helt villt at de skulle fjerne det. Jeg ville innført det som standard...
jornh71 Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Lagre dette som nerospeed.reg og åpne, da skal nero vise korrekt hastighet: REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning Rom\Recorder] "ShowSingleRecorderSpeed"=dword:00000001
JKJK Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Lagre dette som nerospeed.reg og åpne, da skal nero vise korrekt hastighet: REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning Rom\Recorder] "ShowSingleRecorderSpeed"=dword:00000001 geinalt! takkar!!!!
klovnen_ Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Lagre dette som nerospeed.reg og åpne, da skal nero vise korrekt hastighet: REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning Rom\Recorder] "ShowSingleRecorderSpeed"=dword:00000001 Hvordan gjør eg dette dah?
spetter Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Slå av power rec funksjonen for brenneren, så brenner den nok full hastighetuten at cd brenner vurderer kvaliteten på cd platen ? Du har ikke dette selv du, men bare gjettet? PowerRec kan ikke bli skrudd av. Og det registergreiene har jeg letet etter selv uten å finne det også. Helt villt at de skulle fjerne det. Jeg ville innført det som standard... ja, gjettet nok desverre .. men, powerrec kan bli slått av med plextools med min plextor brenner iallefall. .. Genialt den key strenger , hvis det fungerer. (ikke testet enda )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå