Gå til innhold

HJELP! Har noen star office 6.0 beta?


Anbefalte innlegg

Har en fil jeg VIRKELIG trenger til en oppgave. Den er i star office 6.0 format, og jeg trenger å få den konvertert til word 2000 format.

 

Etter en liten harddisk kræsj, mistet jeg star office 6.0b, og nå er den beta'n lengre tilgjenglig fra sun. Star office kan lese denne fila og lagre den om til word 2000. Word kan ikke lese star office fila (typisk).

 

Derfor lurer jeg på om noen som har star office 6.0b, kan hjelpe meg med å konvertere den om word 2000 format?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar det ikke er særlig relevant å laste ned den kinesiske versjonen av Staroffice :smile:) ...og at du ikke har tid til å vente 3-4 måneder på den endelige versjonen.

 

Fortvil ikke. Staroffice 6.0 lagrer filene i XML i motsetning til Microsofts filformater er et åpent format. Du trenger bare å gå til openoffice.org og hente den siste versjonen av OpenOffice.

 

http://www.openoffice.org/dev_docs/source/...test_build.html

Lenke til kommentar

YES YES YES

star office 5.2 kunne ikke åpne fila, men open office 641 gjorde jobben. Det er et nydelig program forresten. Hvorfor bruke MS når slike glittrende program er bedre, gratis og lovlig (for oss som aldri kjøper software uansett)

 

Thank U til all over :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...