Gå til innhold

Blokkerte Windows 10?


Anbefalte innlegg

For lenge siden var det snakk om programmer med W10 rykter som gikk, akkurat da hade jeg plenti med virus på pcen så jeg blokerte alt jeg ikke stolte på, akkurat nå begynte W10 greier og komme men de har jeg trolig blokkert og jeg vet ikke hva de applikasjoner / programmene heter, så betyr det at jeg ikke vil få Windows 10 i det hele tatt?

 

Ingenting popper opp på W7 Update eller skjermen, begynner nesten og bli trist.

 

Specs:

OS: Windows 7 Pro

CPU: Intel Core i5-4570M @ 3.20GHz 64Bit

GPU: AMD Radeon HD 7700

RAM: 8GB DDR3

HDD Total plass: 1781 GB

 

Bilde:

CM6-pjEVAAA80n6.png

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned og kjør microsoft media creation tool, denne lar gir deg mulighet til å laste ned ISO for Windows 10, og enten brenne det på DVD eller lage en minnepenn.

Det tillater også direkte upgrade til Windows 10, så lenge du har gyldig Windows 7 eller 8.1 installert fra før.

 

Link: https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10

 

*Edit*

Med denne metoden så trenger ikke Windows være oppdatert engang.. holder med at det er aktivert :)

Endret av J@9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sjekk at Automatiske oppdateringer er skrudd på i det minste.

"No sh*t"..

 

Visste ikke at alle tror nye folk er helt på bunn, men sånn er det.

 

edit:

Ikke vondt ment, men føler at når man prøver og skrive noe på nesten hvert eneste tråd/forum så får man følelsen at man forventer at brukeren som stiller spørsmålet ikke kan noen ting..

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar

Vel, når du skriver at du har masse virus på PCen, så tyder vel det på at kunnskapene ikke er helt på topp?

Pga gratis fps spill som Crossfire, Combat Arms og mange lignende som ikke var så bra som alle andre sa?

 

F-Secure fant nok av sh*t gjennom tidene når jeg gikk gjennom pcen ukentlig, veldig trist at jeg stolte på "Allow torrents" for og få det fortere i "patches".

Lenke til kommentar

Jeg er litt forvirret. Jeg har Windows 7 SP1, men nede i hjørnet på System står det "be om ekte Microsoft-programvare".

Det står også "Windows er aktivert".

 

Trykker jeg på "ekte"-knappen kommer jeg til en ms-side som lar meg laste ned et verktøy som skal validere, men den gjør ingenting.

 

Jeg har aldri fått noe oppgradering til Win10 i tray heller. Lurer på om versjonen min er "gyldig" for oppgradering da?

Hvorfor skulle den ikke være "ekte"? Installert Win7 for 2 år siden fra plate jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...