Gå til innhold

Alternativer til QXL, Finn og eBay?


Anbefalte innlegg

Jeg pleide å bruke QXL en god del for å samle retrospill, men de har jo kuket det til så til de grader i det siste. Klarer ikke engang finne kategorier i spillene lengre. Finn har jeg bare hatt dårlig erfaring med, og stoler ikke helt på eBay. Er det noen alternativer til disse nettauksjonene? Eventuelt sider hvor man får kjøpt retrospill? Har sett på retroland og retrogaming (begge norske), men de har fint lite spill tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

amazon :p

 

Så lenge du kan betale med PayPal på Ebay så er det helt trygt da de har egne garantier som gjør at du får tilbake pengene hvis noe skjer.

 

Edit; http://retrospelbutiken.se/store/main.php

 

Og selgere på Ebay som har minimum noen hundre tilbakemeldinger og 98%+ positive er trygt. Har kjøpt fra ganske "lugubre" folk og de med høy andel positive tilbakemeldinger har jeg alltid fått raskt svar av og god hjelp. Mye bedre og raskere enn mange seriøse norske aktører.

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Kanskje dumt spørsmål, men hvordan handler man egentlig på eBay? Trenger jeg ha direkte kontakt med selger? Hvordan vet man at de sender til Norge? Er flere år siden jeg brukte eBay sist.

 

Btw takk for tips. Skal sjekke de andre stedene dere linket til. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...