Gå til innhold

Autopassavtale

Sheldon C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme om du beholder brikken eller ikke. De sender regning fra hvert bomselskap du passerer, til deg uansett. Skiltet leses. Så du kan like godt levere inn brikken å få tilbake depositumet.

Skrevet

Jo, men jeg må ha autopassavtale for timesregelen, dvs man belastes kun en gang for flere passeringer innen en time. Mister man denne fordelen om man ikke forskuddsbetaler? Kontoen min er nå i minus og det lyser ikke når jeg passerer bommen.

Skrevet

Ser ikke ut som bomselskapet mitt har etterbetaling, forskudd er tvungent. Merkelig siden det medfører ekstraarbeide for dem da jeg leverer inn brikken, i stedet for at brikken gir dem info at jeg passerer så må de lese skiltet mitt manuelt.

Skrevet

Noen som vet hvordan bomselskapene krever inn penger av dem uten autopassavtale? Sender de ut faktura når skyldig beløp overstiger et visst nivå eller kjører de månedlig fakturerin uavhengig av hvor mye man skylder?

Skrevet

Fakturaen fra bomselskapet hadde Kid nummer på 24 siffer!!! Har bomselskapet virkelig så mange kunder at de må ha så j**** mange siffer?? Aldri f*** om jeg gidder å betale den regningen!

Skrevet

Fakturaen fra bomselskapet hadde Kid nummer på 24 siffer!!! Har bomselskapet virkelig så mange kunder at de må ha så j**** mange siffer?? Aldri f*** om jeg gidder å betale den regningen!

Gidder du ikke å betale pga langt kid nummer?  :rofl:

Men ja, det er surt å betale på forskudd, fikk nettopp regning selv da jeg datt under 25% eller hva det er. Men en sparer på det i lengden :)

Skrevet (endret)

Kidnummeret er et irritasjonsmoment. Hovedgrunnen er at jeg kommer til å passerer bommer relativt sjelden i tiden som kommer og minste forskuddsbeløp er 2100. Tidligere kunne man foskuddsbetale ca 300.

Ja,det blir mer arbeide/kostnader på meg uten autopass, men det blir det også for bompengeselskapene...så jeg sover godt om natta!

Endret av Bond007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...