Gå til innhold

Formatering


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:nice: formaterer når jeg må rett å slett :p

Det kan variere fra måneder til halvår-år det, sist gang var 2 uker før høstferien, og jeg trur denne omgangen kommer til å vare lenge, hakke ett en skitt virus/spyware, og så har jeg så god orden også. :woot:

Edit: for å få en litt mere meningsfylt post: Hvilket OS?

 

Windos 2000 server & professional

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kjedelig å sitte og installere så jeg formaterer kun når det er høyst nødvendig. Har aldri fått den der "høyreklikk på partisjonen og trykk formater" til å funke :shrug: XP home SP1 og XP pro SP1 :yes: (to forskjellige maskiner da, vel å merke)

Lenke til kommentar

Formaterte sist når jeg byttet fra fulltower til Shuttle (2mnd siden). Nå har harddiskene begynt å tulle seg (plutselig er det 5 harddisker i my computer, egentlig er det 2x160gb), og jeg mistenker MaxBoost-programmet.

 

Det blir nok en formatering på meg i løpet av uken, ja.. som oftest går det gjerne et halvt år mellom hver gang. Kjekt med fersk installasjon uansett.. :)

Lenke til kommentar

Elsker å formatere! :):woot::)

 

 

Men, når jeg gjør det kommer litt ann på; ..litt slik som flere har nevnt: nå og da når det trengs.. Det kan faktisk gå veldig lenge før jeg gjør det, og av og til bare uke, eller noen få dager..

 

Akkurat nå installerer jeg WindowsXP/NO Pro..

 

 

Og i disse dager skal jeg til å formatere igjen.. Både den stasjonære og denne bærebare her.. Det skjer nok i morgen engang at jeg tar denne her.. :)

 

Litt problemer med å formatere den andre min.. Jeg har så jækla mye rart på PC'n som jeg ikke har DVD'er nok (eller råd, for den del) til å dekke.. Vurderer å kjøpe meg en 160GB ekstern hdd.. men, så var det dette med penger da.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...