Joachim_F Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Vi tror ikke det. Men sjekk dette gufne NASA-bildet.Spøker det på Mars?
tomsit Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Dette blir for dumt. Vi ser figurer i mye rart. For to dager siden så jeg en løve på himmelen i går så jeg en lastebil. Betyr det at skyene faktisk er det vi forestiller oss at vi ser? Nei. 5
johome Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Jeg syntes dette bildet som ganske nylig har blitt vist frem er like spennende : 6
xRun Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Mennesker er fra naturens side predisponert for å gjenkjenne mønstre, uansett hva det egentlig er. Jeg så nettopp en elefant sveve forbi. Eller kanskje det var en sky, som alt rundt den. Ellevilt! ^_^ 5
Aetius Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Urk. Selvsagt spøker det ikke på Mars, og jeg skulle ønske min gamle arbeidsplass holdt seg for god til å bruke slike billige virkemidler som dette. Faen. 9
tberg72 Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Ja, ja. Det er vel fortsatt sesong for agurknytt. :-)
Nvidia Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Det der er ikke noe spøkelse, det er bare et romvesen med cloak-device aktivert. Han tror vist vi ikke kan se ham der han står med laserpistolen sin 1
Anbefalte innlegg