Gå til innhold

[Løst] LAG windows 10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! lastet nylig ned Windows 10, fungerer ganske bra, liker interfacet. MEN, jeg lagger når jeg ser youtube videoer, iallefall i full screen. Og jeg prøvde å kjøre et steam spill (DayZ) og kom meg ikke av flekken selv inne på menyen i spillet.. er dette noe kjent problem? Hva kan jeg gjøre? Takk :)!

har GTX970 og AMD FX4100

Endret av skrujern123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du drivere for skjermkortet korrekt installert?

Se i Device Manager.

Etter hvert vil vel dette installeres av Windows, men det skjer ikke nødvendigvis minuttet etter du har installert Windows.

Skrevet

Hadde problemer med å installere siste nvidia driver selv. Fikk feilmelding om at det feilet.

Prøvde igjen, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte reboote.

Gjorde dette og installasjonen fortsatte.

Skrevet

ett spørsmål: DirectX12(?) er det noe jeg må innstalere? og er det noe jeg trenger?

DirectX 12 kommer "automatisk" med Windows 10, og det gir bedre ytelse i nye spill og du får tilgang til finere grafikk og detaljer ;)

Skrevet

Hvis du har MSI hovedkort, avinstaller Virtu MVP først.

Hvis ikke (evt. etter du har avinstallert) last ned og kjør DDU http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.htmlog prøv å installere skjermkortdriveren på nytt (etter dette restart maskinen).

Takker! Dette fungerte faktisk :D

Bare hyggelig  :) Har hatt dette problemet selv nemlig på et 770 kort, og etter 8 timer med intens prøving og feiling i sikkerhetsmodus og what not ,fant jeg endelig ut av "feilen"  :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...