Gå til innhold

[Løst] Tråden for opptak til Politihøgskolen 2016


Helflat

Anbefalte innlegg

Er det riktig at man står oppført som "Ikke vurderingsmeldt" i fagene, men står som "Søkt" til undervisning for alle fagene det kommende semesteret? Fikk ikke til å endre noe, og har betalt semesteravgift :hmm: Om dere skjønner hva jeg mener.

 

EDIT:

Det står denne meldinga under hvert fag, på tross av at semesterregistreringa er "ok". Har dere andre det slik?

Husker ikke om det var sånn det skulle være. Men dersom det står på SO at du har fått plass som du har takket ja til, og de lot deg opprette en bruker via http://passord.phs.no, samt mottatt og betalt en faktura på semesteravgift til PHS, så trenger du ikke å bekymre deg i det hele tatt.

 

Dersom det etter skolestart skulle vise seg å være noe feil på studweb så kontakter du bare administrasjon ved skolen da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det riktig at man står oppført som "Ikke vurderingsmeldt" i fagene, men står som "Søkt" til undervisning for alle fagene det kommende semesteret? Fikk ikke til å endre noe, og har betalt semesteravgift :hmm: Om dere skjønner hva jeg mener.

 

EDIT:

Det står denne meldinga under hvert fag, på tross av at semesterregistreringa er "ok". Har dere andre det slik?

Ja, står det samme her også. Tror ikke det er noe å bekymre seg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei! Nå nærmer studiestart seg... Jeg ser at mange har betalt semesteravgift, hvordan gjør man det? Og når jeg åpner timeplanen min er det bare registrert frem til ut i juni. Hvordan får dere opp aktuell timeplan?

Du må registrere deg og godta utdanningsplanen først. Det gjør du på https://fsweb.no/studentweb/login.jsf?inst=FSPHS

 

Takk skal du ha! Men jeg får fortsatt ikke opp timeplanen da, den er fortsatt bare til juni...

Endret av søkeriår
Lenke til kommentar

 

 

Hei! Nå nærmer studiestart seg... Jeg ser at mange har betalt semesteravgift, hvordan gjør man det? Og når jeg åpner timeplanen min er det bare registrert frem til ut i juni. Hvordan får dere opp aktuell timeplan?

Du må registrere deg og godta utdanningsplanen først. Det gjør du på https://fsweb.no/studentweb/login.jsf?inst=FSPHS

Takk skal du ha! Men jeg får fortsatt ikke opp timeplanen da, den er fortsatt bare til juni...

Kan være noe feil. Har du forsøkt å søke opp klassen din og sett på klassens timeplan?

Lenke til kommentar

 

 

 

Hei! Nå nærmer studiestart seg... Jeg ser at mange har betalt semesteravgift, hvordan gjør man det? Og når jeg åpner timeplanen min er det bare registrert frem til ut i juni. Hvordan får dere opp aktuell timeplan?

Du må registrere deg og godta utdanningsplanen først. Det gjør du på https://fsweb.no/studentweb/login.jsf?inst=FSPHS
Takk skal du ha! Men jeg får fortsatt ikke opp timeplanen da, den er fortsatt bare til juni...

Kan være noe feil. Har du forsøkt å søke opp klassen din og sett på klassens timeplan?

 

Ja, det virker heller ikke...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hei! Nå nærmer studiestart seg... Jeg ser at mange har betalt semesteravgift, hvordan gjør man det? Og når jeg åpner timeplanen min er det bare registrert frem til ut i juni. Hvordan får dere opp aktuell timeplan?

Du må registrere deg og godta utdanningsplanen først. Det gjør du på https://fsweb.no/studentweb/login.jsf?inst=FSPHS
Takk skal du ha! Men jeg får fortsatt ikke opp timeplanen da, den er fortsatt bare til juni...

Kan være noe feil. Har du forsøkt å søke opp klassen din og sett på klassens timeplan?

 

Ja, det virker heller ikke...

 

Prøv å velg student ved Oslo i stedet for Kongsvinger. Funka her...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hei! Nå nærmer studiestart seg... Jeg ser at mange har betalt semesteravgift, hvordan gjør man det? Og når jeg åpner timeplanen min er det bare registrert frem til ut i juni. Hvordan får dere opp aktuell timeplan?

Du må registrere deg og godta utdanningsplanen først. Det gjør du på https://fsweb.no/studentweb/login.jsf?inst=FSPHS
Takk skal du ha! Men jeg får fortsatt ikke opp timeplanen da, den er fortsatt bare til juni...

Kan være noe feil. Har du forsøkt å søke opp klassen din og sett på klassens timeplan?

 

Ja, det virker heller ikke...

 

Prøv å velg student ved Oslo i stedet for Kongsvinger. Funka her...

 

Der virket det ja!! Takker så mye :-)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg selger skolebøker til en rimelig pris...

 

Har sett på fagplan og pensumliste for B1, og har en del av disse bøkene samt en del andre som kanskje er av interesse.

 

Bøkene er tusjet i, i varierende grad, men de er nøye gjennomgått, og det at de er tusjet ut kan gi deg mye gratis "hjelp". Til info gikk jeg ut med B i snitt. Bøkene er i veldig god stand.

 

Bøkene må hentes på Bøler i Oslo da jeg nå bor i Kristiansand. De kan da bare legges i en postkasse hjemme hos familien min og hentes der. Betaling kan skje via vipps.
 

Liste over bøkene jeg selger: (sjekket nypris i butikkene så prisene er oppdatert).

 

- Ordenstjeneste av Edvinsen, 2 utgave. Nypris 550, selges 300.

 

-SOLGT Ordensjuss av Frediksen og Spurkland. Nypris 410, selges 200. 

 

-SOLGT Innføring i straffeprosess av Fredriksen, 3. utgave. Nypris 500, selges 300.

 

- Politirapport av Bjerknes og Williksen, 2. utgave. Nypris 600, selges 350.

 

-SOLGT Grunnleggende juridisk metode av Boe. 3. utgave. Nypris 320, selges 150.

 

- Håndbok i konflikthåndtering av Bråten. Nypris 300, selges 150.

 

-SOLGT Psykologi i operativ tjeneste av Risan. Nypris 300, selges 150.

 

- Introduksjon samfunnsvitenskapelig metode av Johannsen Tufte og Christofersen, Nypris 475, selges 200.

 

-SOLGT Vitenskapsteori for politiet av Olsvik. Nypris 300. Selges 150.

 

-SOLGT Arrestasjonsteknikk av Lie og Lagestad. Nypris 400, selges 200.

 

-SOLGT Etterforskningsmetoder av Bjerknes, Johansen, Nypris 600, selges 350.

 

-SOLGT Etik for politifolk av Diderichsen. Nypris 480, selges 250.

 

 

Nypris totalt for alle bøkene: 5235

Totalpris brukt: 2750.

 

Om noen vil ha alle bøkene samlet selges de for 2500, ellers er det pris individuelt per bok.

 

 

Mathias, tlf 417 80 552. Ta kontakt.

Endret av Tittus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...