Gå til innhold

Augustfest 2015 - RandiA - Sensommer-glimt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avslutter med en rose jeg, utrolig hardfør denne. En gang var det blomst på den selveste julaften (Det var i 2006)

 

Bilde 31 - 31.August: Dagens rose - Bonica (Floribunda)

21030477395_a625540810_z.jpg

Exif: 1/160 – f/6.3 - ISO 160

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8
Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7

 

 

Alternativt - uten himmel-bakgrunn:

 

20842581768_c577d7a045_z.jpg

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Blomsterfluen 10. august ble spesielt lekker - makro med soundtrack av Barry White. :)

Liker de lekre duse fargene på rosebildene i bløtt lys, som den 13. Og - flotte, skarpe farger og detaljer som 12., 14. og 17. :)

 

Fint motlys den 16. - "Timotei" er et penere navn enn det danske "Engrottehale". ;)

 

Likte edderkoppene, og spesielt fin var chrysantemumen den 21 - flott komp og flotte farger. Var spesielt stilig å åpne i stort og se detaljene helt inne i midten av blomsten. :)

 

Morsomt med det hvite mønsteret i kronbladene den 24. - ser nesten ut som utbrente refleksjoner i et overeksponert bilde, før man ser at mønsteret bare er sånn.

 

Likte mørke liljer og regnfull rose, men tror beste bildet ditt i festen var liljen i vannet den 28. - meget delikat, med kraftige farger.

 

Veldig bra gjennomført! :)

Lenke til kommentar

Tusen takk alle - for kommentarer - rakk nok som vanlig ikke alt jeg ønsket, jeg har vært innom alle trådene, men ikke kommentert så detaljert - men hyggelig har det vært og mye fin fotografering har jeg sett. Litt av hvert av tips å ta med seg. Ser med meg selv at jeg skal bli flinkere til å bruke flere objektiver - det blir for mye bruk av ett favoritt-objektiv.

Takk for hyggelig foto-følge alle! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...