Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 5 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greide å sette pennen i feil vei, og nå er pen-deteksjonen ødelagt.
Pennen fungerer fortsatt, det eneste er at off-screen memo ikke lenger gjør det.

Hvor mye tror dere jeg kan få solgt note 5'n i Norge for? Tenker å legge den ut for rundt 4000'ish.
Som ny, bare 1 uke gammel.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Så på en Note 5 her i Filippinene (liten shady stand på et kjøpesenter). SM-N9208 (DuoSim mener jeg det stod bakpå)
Nesten 4000kr...

Er fornøyd med Note 4'en, men kunne godt tenkt meg 2 simkort i tlf når jeg er i Filippinene (noe jeg har vært 5 ganger siste 6 årene).

Er denne 920C tilfeldigvis dual sim eller finnes det en som fungerer fullt ut på Norsk/Europeisk mobilnett?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Så på en Note 5 her i Filippinene (liten shady stand på et kjøpesenter). SM-N9208 (DuoSim mener jeg det stod bakpå)

Nesten 4000kr...

 

Er fornøyd med Note 4'en, men kunne godt tenkt meg 2 simkort i tlf når jeg er i Filippinene (noe jeg har vært 5 ganger siste 6 årene).

 

Er denne 920C tilfeldigvis dual sim eller finnes det en som fungerer fullt ut på Norsk/Europeisk mobilnett?

Lenke til kommentar

 

Odin får jeg ikke til å fungere på W 10

Har du prøvd ulike Odin versjoner? Jeg har brukt Odin flere ganger på W10 uten problemer, men det hender jeg må innom et par forskjellige Odin versjoner for suksess.

 

Hei jeg har fått Odin til å fungere nå 

 

Hei har fått Norsk på Samsung Galaxy Note 5,det jeg gjorde var å oppdatere pogramvare og så tilbake til fabrikkinstillinger oppstart så var det bare å velge i språk.Mye klabb og babb med Odin

 

Endret av pling600
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...