Gå til innhold

Tips til anskaffelse av 1366 HK


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I mangel på gode ideer lurte jeg på om noen av dere visste om hvor jeg eventuelt kan gå til anskaffelse av et 1366 HK. Er redd for at min gamle server har behov for nytt da maskinen plutselig skrur seg av. Har testet med 2 skjermkort for å utelukke skjermkortet. 

 

En annen mulig feilkilde er strømforsyning, noe jeg skal få skaffet meg i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1366 er fortsatt såpass populær / mye i bruk at folk kjøper disse hovedkortene. Faktisk så kjøper folk HK + CPU + RAM selv om de bare trenger HK. Selger vil jo selsagt kvitte seg med alt, og kjøper trenger HK og tar dermed hele pakka.

 

Jeg vet om ett 1366 HK men eieren er ikke hjemme for tiden.

Lenke til kommentar

Byttet strømforsyning i går. Har kjørt fint siden, men tror jeg skal gi den et par dager til før jeg friskmelder den helt, da det skjer helt tilfeldig. Skrudde opp den gamle strømforsyninga å rensket den for støv før jeg la den bort var bedre enn forventet. 

 

Skulle gjerne kjøpt ny da jeg har to maskiner på 1366 socket. Men det koster jo flesk og CPU'en holder forøvrig stand enn så lenge, selv om det ikke er øverste hylle lenger.

 

Alternativet er å gå noen år til tilbake på min gamle Core 2 Quad, men frister ikke akkurat da den har hatt et hard liv med flytende nitrogen.

 

Har kjørt sjekk på rammen uten utslag. Har forøvrig aldri flyttet på rammen siden den ble satt inn ved innkjøp. 

 

@War du får si fra når du skal kassere utstyr så skal jeg komme med tiggerkoppen og pappesken min.

Endret av Sprokket
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...