Gå til innhold

Hva kom du inn på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Vet ikke enda, men siden det ikke har blitt gjort noen oppdatering på siden min i dag regner jeg med at resultatet kommer iløpet av noen timer^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Vet ikke enda, men siden det ikke har blitt gjort noen oppdatering på siden min i dag regner jeg med at resultatet kommer iløpet av noen timer^^

hæ, idag?! kommer de ikke på mandag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Niks, regner med iløpet av ettermiddagen/kvelden (sikkert kl 18) SO la ut ved en feil (eller kanskje som en liten tease) resultatet tidligere i dag, så den biten er ferdig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Niks, regner med iløpet av ettermiddagen/kvelden (sikkert kl 18) SO la ut ved en feil (eller kanskje som en liten tease) resultatet tidligere i dag, så den biten er ferdig. 

hmm.. så de kan ikke vente til mandag pga. feilen.. ?

Lenke til kommentar

 

NTNU medisin! Poenggrensen var på 67,0 - var mitt førstevalg så jeg fikk ikke se hva de andre var. Kjempefornøyd. Håper virkelig at dette var de endelige resultatene. Går rykter på kvinneguiden om at de begynner å publisere klokken 17 i dag.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=953229&page=9

Sjekket du det nå, eller i morges?

 

Sjekket rundt klokken seks i dag tidlig. Men de har fjernet det, så nå venter jeg på at det skal komme tilbake.

Lenke til kommentar

NTNU medisin! Poenggrensen var på 67,0 - var mitt førstevalg så jeg fikk ikke se hva de andre var. Kjempefornøyd. Håper virkelig at dette var de endelige resultatene. Går rykter på kvinneguiden om at de begynner å publisere klokken 17 i dag.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=953229&page=9

Gratulerer så mye! har selv søkt medisin. UiT førstegang.... hjertet dunker som bare det. håper virkelig ikke snittet i år endrer seg mye fra i fjor.

Lenke til kommentar

Kom ikke inn på medisin i Tromsø. Snittet gikk fra 57.3 til 58.0. Største økningen mellom to år noensinne.

 

Føler meg virkelig deprimert nå. Jeg har snitt på 57.8 og er nr. 13 på ventelista. Noen som kan si meg om jeg bør ta ventelisteplass? Virker helt umulig. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...