Gå til innhold

Hva kom du inn på?


Anbefalte innlegg

 

 

Noen som vet hva poenggrensen på primærvitnemål på nanoteknologi på NTNU ble?

Jeg vil tro rundt 61.5 til 63.0

Jeg får ikke sjekka enda, fordi jeg ikke har dekning, men har 63,9 poeng på førstegangsvitnemål, så det holder? :-)

 

Du har 63,9 av 64 mulige? Du tuller med meg nå? Så du har karakter 6 i alle fag, bortsett fra ett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Noen som vet hva poenggrensen på primærvitnemål på nanoteknologi på NTNU ble?

Jeg vil tro rundt 61.5 til 63.0

Jeg får ikke sjekka enda, fordi jeg ikke har dekning, men har 63,9 poeng på førstegangsvitnemål, så det holder? :-)

 

Du har 63,9 av 64 mulige? Du tuller med meg nå? Så du har karakter 6 i alle fag, bortsett fra ett?

 

Jentepoeng kanskje?

Lenke til kommentar

Kom inn på Hønefoss IT og Informasjonsystemer,blir vel pendling,men er greit for meg :D.

 

Men det jeg syntes er rart er at det ikke står venteliste nummer på UiO.

står bare *) også står det at studiet mest sannsynlig ikke etterfylles noe som er rart fordi har sett på dette studiet i alle år og har alltid vært plass 4 ut av 5 år siden det åpnet

Lenke til kommentar

Ja, eg vart overraska over aukninga på indøk. Litt dramatisk forandring når ein er så høgt oppe på karakterskalaen. Det var nesten så fyrstegongsvitnemålet ikkje helt. Eg er bittelitt spent på om me slo medisin dette året. Nokon som har poenggrensa på NTNU medisin?

60.4

Lenke til kommentar

Ja, eg vart overraska over aukninga på indøk. Litt dramatisk forandring når ein er så høgt oppe på karakterskalaen. Det var nesten så fyrstegongsvitnemålet ikkje helt. Eg er bittelitt spent på om me slo medisin dette året. Nokon som har poenggrensa på NTNU medisin?

Mener å ha lest at de skulle redusere antall plasser med 10% i år, men godt mulig jeg tar feil. Det forklarer jo noe. Tror nok uansett indøk fortsatt kommer til å øke, da studiet blir mer og mer populært for hvert år.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Noen som vet hva poenggrensen på primærvitnemål på nanoteknologi på NTNU ble?

Jeg vil tro rundt 61.5 til 63.0
Jeg får ikke sjekka enda, fordi jeg ikke har dekning, men har 63,9 poeng på førstegangsvitnemål, så det holder? :-)

Du har 63,9 av 64 mulige? Du tuller med meg nå? Så du har karakter 6 i alle fag, bortsett fra ett?

Jentepoeng kanskje?

Jentepoeng ja, fikk 5,79 i snitt ? Kom forresten inn, grensa ble 62,2 poeng!

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å ha Indøk på førsteplass, men ombestemte meg i siste liten og valgte kybernetikk ettersom det virker mer interessant. Jeg hadde 60.7 studiepoeng, ville det holdt for Indøk? Hva var førstegangsgrensen? Jeg kom for øvrig inn på kybernetikk ved NTNU :) 

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å ha Indøk på førsteplass, men ombestemte meg i siste liten og valgte kybernetikk ettersom det virker mer interessant. Jeg hadde 60.7 studiepoeng, ville det holdt for Indøk? Hva var førstegangsgrensen? Jeg kom for øvrig inn på kybernetikk ved NTNU :)

Grensen var 60,6 på førstegang :)

Endret av carl1
Lenke til kommentar

Jeg vurderte å ha Indøk på førsteplass, men ombestemte meg i siste liten og valgte kybernetikk ettersom det virker mer interessant. Jeg hadde 60.7 studiepoeng, ville det holdt for Indøk? Hva var førstegangsgrensen? Jeg kom for øvrig inn på kybernetikk ved NTNU :)

 

Grensa var akkurat 60,7, så du hadde vel kome inn. Men eg må innrømme at eg veit ikkje heilt korleis dette fungerer. Finst det søkjarar med 60,7 studiepoeng som ikkje kom inn?

 

Endring: carl1 har rett, det var 60,6 som var grensa, ikkje 60,7.

Endret av Magnus_L
Lenke til kommentar

 

Jeg vurderte å ha Indøk på førsteplass, men ombestemte meg i siste liten og valgte kybernetikk ettersom det virker mer interessant. Jeg hadde 60.7 studiepoeng, ville det holdt for Indøk? Hva var førstegangsgrensen? Jeg kom for øvrig inn på kybernetikk ved NTNU :)

Grensa var akkurat 60,7, så du hadde vel kome inn. Men eg må innrømme at eg veit ikkje heilt korleis dette fungerer. Finst det søkjarar med 60,7 studiepoeng som ikkje kom inn?

 

Endring: carl1 har rett, det var 60,6 som var grensa, ikkje 60,7.

 

 

Det heter karakterpoeng, og ikke studiepoeng.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å ha Indøk på førsteplass, men ombestemte meg i siste liten og valgte kybernetikk ettersom det virker mer interessant. Jeg hadde 60.7 studiepoeng, ville det holdt for Indøk? Hva var førstegangsgrensen? Jeg kom for øvrig inn på kybernetikk ved NTNU :)

 

Det heter karakterpoeng og ikke studiepoeng. Det er rart hvis du søker med 60 studiepoeng som tilsvarer 1 års studie på høgskole/universitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...