Gå til innhold

Rocket League - Spilltråd


Anbefalte innlegg

Jepp, gjorde det. Grafikk ble kutta mye, 720p ifølge Youtube, men føles som 480 spør du meg. Det rareste var likevel at lyd ble kutta. Helt sikkert noe jeg gjorde feil, men på fila er det lyd. Her er den uansett :)

 

edit: facepalm, lyden var av på tv.. 6 måls opphentingen starter forresten på 2:30

 

https://www.youtube.com/watch?v=Eu2EX53SlXg

Endret av U1ven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurdere det på det sterkeste men en ting jeg ikke fant utav når jeg har lest om spillet var hvilke game mode du kan spille, kan du typisk spille online season? eller er det bare "friendly kamper"? er det noe form for ranking system? kan du lage online Clubs/alla Fifa pro e.l f.eks)

Lenke til kommentar

Dette spillet er konge. Har bare såvidt begynt å spille, og foreløpig er alt bare clusterfuck. Antar at jeg spiller med og mot folk som har like lite kontroll som jeg har. Spillet er ekstra morsomt når man faktisk får til noe taktikk, f. eks. "gå på løp" rett mot mål når en motstander dytter ballen ned flanken, og når man klarer å blokkere forsvaret slik at en medspiller kan føre ballen på mål. Men ingenting er like rått som å hente fart og booste en motstander rett i siden, haha... :green: Rocket League føles som et meget, meget casual online-spill for min del og er akkurat det jeg har lett etter.

 

Sliter litt med kameravinkelen (PC), og antar at det er derfor spillet anbefaler kontroller og ikke mus/tastatur? Å trykke space for å se mot ballen er litt tungvint.

Lenke til kommentar

Dette spillet er konge. Har bare såvidt begynt å spille, og foreløpig er alt bare clusterfuck. Antar at jeg spiller med og mot folk som har like lite kontroll som jeg har. Spillet er ekstra morsomt når man faktisk får til noe taktikk, f. eks. "gå på løp" rett mot mål når en motstander dytter ballen ned flanken, og når man klarer å blokkere forsvaret slik at en medspiller kan føre ballen på mål. Men ingenting er like rått som å hente fart og booste en motstander rett i siden, haha... :green: Rocket League føles som et meget, meget casual online-spill for min del og er akkurat det jeg har lett etter.

 

Sliter litt med kameravinkelen (PC), og antar at det er derfor spillet anbefaler kontroller og ikke mus/tastatur? Å trykke space for å se mot ballen er litt tungvint.

 

Vil anbefale en kontroller til dette spillet, får maksimal kontroll. Dog hender det blir litt feiltrykking på den, som resulterer i en god latter  :green:

 

Treffe med arial hit som dupper inn i mål er like morro hver gang, selv om det går noen kamper mellom hver slike treff.

 

Det eneste som irriterer meg ang. dette spillet nå, er at jeg til tider plages mye med CTD og av og til biler som er usynlige. Det er veldig irriterende når man endelig har funnet noen alrighte spillere og jevne lag, får så å bli kastet ut av spillet :roll:

Lenke til kommentar

Hahaha, å herregud. Tapte nettopp 3-13, 3v3 med bots. All-star vanskelighetsgrad. To mål og en assist av meg. På høyeste vanskelighetsgrad, er det bare motstandernes bots som spiller godt? De to bot-ene på mitt lag var direkte latterlige å se på, spesielt når begge to plutselig sto og passet på målet, mens ballen bare trillet over linja...  :rofl:

Lenke til kommentar

Hahaha, å herregud. Tapte nettopp 3-13, 3v3 med bots. All-star vanskelighetsgrad. To mål og en assist av meg. På høyeste vanskelighetsgrad, er det bare motstandernes bots som spiller godt? De to bot-ene på mitt lag var direkte latterlige å se på, spesielt når begge to plutselig sto og passet på målet, mens ballen bare trillet over linja...  :rofl:

 

følte selv at botene på mitt lag er mye dårligere en motstanderen sine, men ofte slik i spill egentlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...