Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du følt deg såret, hvis du opplevde det samme som meg?


Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i nesten ett år. Han dumpet meg fordi han sa at han var usikker på seg selv, og hadde angst for at jeg ikke likte han. Han ville være venner, og jeg forsøkte å være det en stund i håp om å bli sammen igjen. Vi fortsatte å ha sex, og møtes som venner. Jeg synes ikke at det å ha sex var det største problemet, for det hadde vi jo hatt før men problemet var å i det hele tatt være venner med han. Jeg har sagt at hvis han møter andre damer, så vil jeg ikke være venner med han, for det er for vondt for meg. Da har han sagt at han synes det er rart at jeg vil kutte han ut som venn om han ikke har romantiske følelser for meg. Dermed så innrømmer han at han dumpet meg gjerne av andre årsaker enn at han hadde angst for at jeg ikke likte han i den setningen mener jeg. 

 

Ville du følt at det var vondt at en du hadde hatt et forhold med i ett år ikke hadde romantiske følelser for deg? Ville du klart å være venner da? Mener dere at det er naturlig at jeg er skuffet på at han kan si det til meg, og samtidig snakke som om det er rart at jeg ikke vil være venner? 

 

Jeg synes at det å være venner med han på facebook, er svært vanskelig nå. Jeg føler meg ikke bra nok for han, og hvis jeg ser på facebook at han dater en ny dame, eller blir sammen med en ny dame, så vil det føles forferdelig ut. 

 

Han vet om at jeg sliter med det. 

 

Ville dere følt den samme følelsen? Ville dere ha dumpet han som venn? Og hvordan ville dere håndtert situasjonen? Trenger litt råd her. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Føler meg forferdelig stygg på grunn av dette. Han gir meg ikke en bra følelse. 



Anonymous poster hash: bdbf8...130
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

være venner rett etterpå funker svært sjelden, du må la det gå tid før det er noe lurt å prøve sånt. meeen om du tar mine råd til etterretning er dog svært usannsynlig.... det blir sikkert vondt for deg fremover men det er nå enn en del av det å bli voksen. lykke til

 

en ting som i alle fall ikke funker er å sitte og synes synd på seg selv som du gjør nå... du mener han har vært så grusom mot deg og vil ha bekreftelse fra oss om at du er et offer.... sorry, men det får du ikke. 

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville fjernet ham fra Facebook og tatt "cold turkey" fra hele fyren. Han trenger ikke å ha tilgang til deg når det passer ham, spesielt ikke når det gjør at du sitter med vonde følelser. Det er den beste måten for deg å komme videre på, mest sannsynlig har du lite å tjene på å beholde dette "vennskapet"..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Si til ham at du ikke klarer å være venner med ham fordi du har romantiske følelser. Er vondt å kutte ham ut men klarer du ikke å forholde deg til ham på en vennlig måte når du vil mer så kan du ikke. Så enkelt er det.

Det er vanskelig. Jeg kjenner jo at jeg har følelser for han. Forstår ikke hvordan han kan ha hatt forelskelsesfølelsen for så å mistet den fullstendig uten en begrunnelse for det. Han sier at han vil være venner, men jeg kan bare slette han på facebook hvis jeg vil. Han orker ikke å diskutere hvorfor han dumpet meg. Han sier at han mistet forelskelsesfølelsen på grunn av at han ble redd for at jeg ikke følte nok for han. Jeg har sagt til han at jeg føler at det er løgn, og at det må være en annen begrunnelse. Han sier at det ikke er en løgn, men hvis jeg tror det så får jeg bare slette han sier han. 

 

Jeg føler det er veldig vondt, men som du sier det er veldig vondt å kutte han ut. Jeg føler meg ganske tom nå, og jeg føler meg ikke bra. 

 

Kanskje jeg skal skrive en siste melding til han, der jeg forklarer at jeg føler meg ikke vel med dette vennskapet når jeg ikke følte meg bra nok, og så si at dermed så sletter jeg han som kontakt på facebook? Eler var det dumt å gjøre det på den måten? 

 

 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

Ville fjernet ham fra Facebook og tatt "cold turkey" fra hele fyren. Han trenger ikke å ha tilgang til deg når det passer ham, spesielt ikke når det gjør at du sitter med vonde følelser. Det er den beste måten for deg å komme videre på, mest sannsynlig har du lite å tjene på å beholde dette "vennskapet"..

Ja, det er nok normal følelse jeg har nå. Jeg føler meg faktisk ganske skuffet på han. At han kan si at etter nesten ett år kontakt som kjærester, at han ikke er romantisk interessert i meg, men kun i vennskap. Det er veldig vondt for meg følelselses og selvtillitsmessig. 

 

Han vil ha kontakt når det passer seg. Og skriver gjerne: nå passer det ikke å snakke, vi kan heller prates i morgen. Det er ganske vondt at han er sånn. 

 

Jeg tror at jeg har lite å tjene på "vennskapet" og. For han vil ha alt på sin måte, og det får jo ikke meg til å føle meg lykkelig. Han nekter å kommunisere skikkelig. Han vil styre det hele. I dag ville han ikke prate. Han ville ut å kose seg i det fine været, og skrev at han orket ikke å prate med meg før i morgen, hvis jeg var utålmodig på å vente så fikk jeg heller slette han. 

 

Mulig jeg bør slette han kaldt av facebook, uten å si et ord mer? 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at han lyver når det gjelder hvorfor det blei slutt mellom dere, bare en dårlig unnskyldning for å dumpe deg pent, men egentlig spiller det ingen rolle hvorfor han dumper deg, han vil ikke være med deg lenger.

 

Det er ingen vits å være venn med noen du vil være kjæreste med, mens han vil bare pule deg og ikke noe mere.

 

Slett uten å skrive en melding til han, kutt han 100% helt ut. +blokkere seff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har opplevd noe av det samme som deg, jeg ble dumpet av en fyr som sa at han ikke var klar for et forhold men gjerne ville være venner, greit nok tenkte jeg og vi fortsatte å være venner 3 uker etter på ble han sammen med ei ny jente. jeg kuttet da all kontakt med han, hadde han vært ærlig og sagt at det var meg han ikke ville være sammen med så hadde det vært noe annet, men når du sier du ikke er klar for noe forhold og så får deg ny kjæreste rett etter på da lyver man og jeg liker ikke at folk lyver til meg så da ble han borte fra mitt liv

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd noe av det samme som deg, jeg ble dumpet av en fyr som sa at han ikke var klar for et forhold men gjerne ville være venner, greit nok tenkte jeg og vi fortsatte å være venner 3 uker etter på ble han sammen med ei ny jente. jeg kuttet da all kontakt med han, hadde han vært ærlig og sagt at det var meg han ikke ville være sammen med så hadde det vært noe annet, men når du sier du ikke er klar for noe forhold og så får deg ny kjæreste rett etter på da lyver man og jeg liker ikke at folk lyver til meg så da ble han borte fra mitt liv

Ja, det er det jeg håper jeg slipper å oppleve. Jeg ønsker å unngå å være der helt til han finner en annen. 

 

På en måte så håper jeg at det er meg han ønsker å ha, eller at han ikke er klar for forhold og derfor vil han ha "litt distanse på det". Men jeg vet at det som skjer er at jeg står i risikosonen for å risikere at han plutselig har en ny dame, og jeg har ingenting jeg skulle sagt.... Og jeg står tilbake å føler meg enda mer ekkel. Men jeg føler meg ekkel allerede..... 

 

Vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Har slettet han, og blitt venner med han om en annen i det siste, for hjalp det å slette han? Nei jeg ble bare enda mer lei meg da... Og dermed så forsøkte jeg å ha kontakt med han videre. Men hjelper det å ha kontakt med han videre når han plutselig kanskje har en annen dame og jeg sitter med hjertesorg? Jeg følger jo med på alt han gjør allerede.... og jeg klarer ikke å gå videre... Jeg tenker kun på han. 

 

Historien til han og meg blir så romantisk i mitt hode. Og den har han vært med å skapt selv. Han sa at han var kjempeforelsket da han møtte meg i starten, og begynnelsen var helt fantastisk.... Og jeg fikk skikkelige følelser for han. Han sier at han har noen følelser som : bry-seg-om-følelsen for meg fortsatt.... men har han den når han oppfører seg sånn? 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at han lyver når det gjelder hvorfor det blei slutt mellom dere, bare en dårlig unnskyldning for å dumpe deg pent, men egentlig spiller det ingen rolle hvorfor han dumper deg, han vil ikke være med deg lenger.

 

Det er ingen vits å være venn med noen du vil være kjæreste med, mens han vil bare pule deg og ikke noe mere.

 

Slett uten å skrive en melding til han, kutt han 100% helt ut. +blokkere seff.

Du tror at det må være løgn at jeg ble dumpet fordi han hadde angst om at jeg kanskje ikke likte han? Han sier at den angsten han fikk, gjorde at han mistet den romantiske interessen/ forelskelsen for meg, derfor måtte han dumpe meg, men kan kun være venner, og ha sex av og til. Du tror det er en løgn? Han sier at han aldri lyver. Men det sier nok de største løgnerne og. Men hva skal han oppnå med å lyve? For å unngå å såre meg? Og hvorfor skal han ønske å være venner, og ha sex hvis han ikke har interessen for meg? 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

 

Ingen tvil om at han lyver når det gjelder hvorfor det blei slutt mellom dere, bare en dårlig unnskyldning for å dumpe deg pent, men egentlig spiller det ingen rolle hvorfor han dumper deg, han vil ikke være med deg lenger.

 

Det er ingen vits å være venn med noen du vil være kjæreste med, mens han vil bare pule deg og ikke noe mere.

 

Slett uten å skrive en melding til han, kutt han 100% helt ut. +blokkere seff.Du tror at det må være løgn at jeg ble dumpet fordi han hadde angst om at jeg kanskje ikke likte han? Han sier at den angsten han fikk, gjorde at han mistet den romantiske interessen/ forelskelsen for meg, derfor måtte han dumpe meg, men kan kun være venner, og ha sex av og til. Du tror det er en løgn? Han sier at han aldri lyver. Men det sier nok de største løgnerne og. Men hva skal han oppnå med å lyve? For å unngå å såre meg? Og hvorfor skal han ønske å være venner, og ha sex hvis han ikke har interessen for meg? 

 

Jeg var sammen med ei dame i nesten 1 år, hadde det knall fint sammen, var ulike, men fortsatt fint sammen, hun sier en dag at hun har mista følelsene for meg, det er jo ikke noe jeg får styrt, så det blei slutt. Det kom fram at hun hadde blitt forelska i en kar hun gikk i klassen med, så hun gjorde det slutt for å være med han. (det gikk skeis med han nye etter typ 1 uke) (så vidt jeg veit, var hun ikke utro)

 

Hun ville også være venner etter bruddet, jeg sa Ja ok, vi møttes uka etter og hun var keen på sex, men jeg er ikke som alle andre mannfolk, jeg klarer ikke å ha sex med ei som har dumpa meg. Så jeg sa nei.

 

Greia med han karen din er at han vil ha i pose og sekk, mulig han har allerede funnet seg ei ny dame som han flørter med eller puler på, har deg som venn som han kan knulle og bare dra når han føler for det.

 

Der har du svaret på hvordan han klarer å knulle deg uten å være interessert i deg.

 

 

Din løsning er enkel å si, men vanskelig å gjøre. Slett han fra alt du har, facebook,skype,mobil osv. absolutt alt. Ja, det gjør vondt som faen, men det er eneste måten å komme seg videre på.

 

Tro det eller ei, men det finnes faktisk mannfolk der ute som kan bli glad i deg og du i dem, du får bare bruke magefølelsen på folk.

 

Lykke til, du får si hvordan det går med deg fremover.

Endret av Ardenus
Lenke til kommentar

 

 

Ingen tvil om at han lyver når det gjelder hvorfor det blei slutt mellom dere, bare en dårlig unnskyldning for å dumpe deg pent, men egentlig spiller det ingen rolle hvorfor han dumper deg, han vil ikke være med deg lenger.

 

Det er ingen vits å være venn med noen du vil være kjæreste med, mens han vil bare pule deg og ikke noe mere.

 

Slett uten å skrive en melding til han, kutt han 100% helt ut. +blokkere seff.Du tror at det må være løgn at jeg ble dumpet fordi han hadde angst om at jeg kanskje ikke likte han? Han sier at den angsten han fikk, gjorde at han mistet den romantiske interessen/ forelskelsen for meg, derfor måtte han dumpe meg, men kan kun være venner, og ha sex av og til. Du tror det er en løgn? Han sier at han aldri lyver. Men det sier nok de største løgnerne og. Men hva skal han oppnå med å lyve? For å unngå å såre meg? Og hvorfor skal han ønske å være venner, og ha sex hvis han ikke har interessen for meg? 

 

Jeg var sammen med ei dame i nesten 1 år, hadde det knall fint sammen, var ulike, men fortsatt fint sammen, hun sier en dag at hun har mista følelsene for meg, det er jo ikke noe jeg får styrt, så det blei slutt. Det kom fram at hun hadde blitt forelska i en kar hun gikk i klassen med, så hun gjorde det slutt for å være med han. (det gikk skeis med han nye etter typ 1 uke) (så vidt jeg veit, var hun ikke utro)

 

Hun ville også være venner etter bruddet, jeg sa Ja ok, vi møttes uka etter og hun var keen på sex, men jeg er ikke som alle andre mannfolk, jeg klarer ikke å ha sex med ei som har dumpa meg. Så jeg sa nei.

 

Greia med han karen din er at han vil ha i pose og sekk, mulig han har allerede funnet seg ei ny dame som han flørter med eller puler på, har deg som venn som han kan knulle og bare dra når han føler for det.

 

Der har du svaret på hvordan han klarer å knulle deg uten å være interessert i deg.

 

 

Din løsning er enkel å si, men vanskelig å gjøre. Slett han fra alt du har, facebook,skype,mobil osv. absolutt alt. Ja, det gjør vondt som faen, men det er eneste måten å komme seg videre på.

 

Tro det eller ei, men det finnes faktisk mannfolk der ute som kan bli glad i deg og du i dem, du får bare bruke magefølelsen på folk.

 

Lykke til, du får si hvordan det går med deg fremover.

 

Jeg vet ikke helt om han har en ny dame. Det kan virke ut som om han ikke har ny dame ennå. 

 

Er en ting jeg tenker på selv om han benekter det og sier at det ikke er sant...: 

 

Han bor her jeg bor på grunn av jobb. Han er mye for seg selv. Han er fra et annet sted, og der har han alle vennene og familien sin. 

 

Da jeg møtte han hadde han hatt et veldig langt samboerforhold, og den damen besøker han ennå. Han sier at det ikke er noe imellom de, men jeg mistenkte lenge at det kan være årsaken til at han ikke vil binde seg. Han kjøper gaver for flere tusen kroner til henne, og sender. Hun besøker familien hans, og legger ut bilde og skriver på nettet at utenfor hans mor sitt hus er den vakreste plassen i hele verden og hjerte bak....De møtes når de kan, og snakker hver dag på telefonen sammen, selv om de ikke har forhold. Han sier at de ikke har sex. Er det naturlig av meg å tro at det samboerforholdet han hadde før han møtte meg, kan være årsak til at han ikke vil binde seg til meg? Altså at de to ikke er ferdige selv om han sier noe annet? 

 

Han var veldig lei seg da han brøt opp med meg. Jeg ba han først gå sin vei, og da begynte han å grine. Kan det være årsaker som at han og eksen ikke hadde avsluttet helt før han møtte meg som er årsaken tenker jeg?  Noen innspill? 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

 

 

Ingen tvil om at han lyver når det gjelder hvorfor det blei slutt mellom dere, bare en dårlig unnskyldning for å dumpe deg pent, men egentlig spiller det ingen rolle hvorfor han dumper deg, han vil ikke være med deg lenger.

 

Det er ingen vits å være venn med noen du vil være kjæreste med, mens han vil bare pule deg og ikke noe mere.

 

Slett uten å skrive en melding til han, kutt han 100% helt ut. +blokkere seff.Du tror at det må være løgn at jeg ble dumpet fordi han hadde angst om at jeg kanskje ikke likte han? Han sier at den angsten han fikk, gjorde at han mistet den romantiske interessen/ forelskelsen for meg, derfor måtte han dumpe meg, men kan kun være venner, og ha sex av og til. Du tror det er en løgn? Han sier at han aldri lyver. Men det sier nok de største løgnerne og. Men hva skal han oppnå med å lyve? For å unngå å såre meg? Og hvorfor skal han ønske å være venner, og ha sex hvis han ikke har interessen for meg? 

 

Jeg var sammen med ei dame i nesten 1 år, hadde det knall fint sammen, var ulike, men fortsatt fint sammen, hun sier en dag at hun har mista følelsene for meg, det er jo ikke noe jeg får styrt, så det blei slutt. Det kom fram at hun hadde blitt forelska i en kar hun gikk i klassen med, så hun gjorde det slutt for å være med han. (det gikk skeis med han nye etter typ 1 uke) (så vidt jeg veit, var hun ikke utro)

 

Hun ville også være venner etter bruddet, jeg sa Ja ok, vi møttes uka etter og hun var keen på sex, men jeg er ikke som alle andre mannfolk, jeg klarer ikke å ha sex med ei som har dumpa meg. Så jeg sa nei.

 

Greia med han karen din er at han vil ha i pose og sekk, mulig han har allerede funnet seg ei ny dame som han flørter med eller puler på, har deg som venn som han kan knulle og bare dra når han føler for det.

 

Der har du svaret på hvordan han klarer å knulle deg uten å være interessert i deg.

 

 

Din løsning er enkel å si, men vanskelig å gjøre. Slett han fra alt du har, facebook,skype,mobil osv. absolutt alt. Ja, det gjør vondt som faen, men det er eneste måten å komme seg videre på.

 

Tro det eller ei, men det finnes faktisk mannfolk der ute som kan bli glad i deg og du i dem, du får bare bruke magefølelsen på folk.

 

Lykke til, du får si hvordan det går med deg fremover.

 

Hvis han har funnet en ny dame her i distriktet så tror jeg faktisk ikke at han ville fortsette å knulle på meg. Men jeg mistenker mer at det er den tidligere ekssamboeren hans som bor for langt unna som er problemet. Men samtidig så mener jeg at hadde han riktige følelser for henne, så ville vel han ikke pult på meg uansett om han bor langt unna henne. 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

Jeg gjentar, pose og sekk.

 

For alt du veit, så puler han på eksen sin fortsatt, merkelig at de fortsatt har så god kontakt mener nå jeg.

 

Kanskje vil han ha deg i samme bås? være venner bare, dra innom å dyppe den litt og gjøre hva han vil etterpå ?

 

Dette er så klart bare spekulasjoner og umulig for oss å vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjentar, pose og sekk.

 

For alt du veit, så puler han på eksen sin fortsatt, merkelig at de fortsatt har så god kontakt mener nå jeg.

 

Kanskje vil han ha deg i samme bås? være venner bare, dra innom å dyppe den litt og gjøre hva han vil etterpå ?

 

Dette er så klart bare spekulasjoner og umulig for oss å vite.

Ja, den kontakten som de har er merkelig. Jeg tror at de aldri har avsluttet helt, men det er kun spekulasjoner, men noe som kan forklare situasjonen bedre. 

 

Det er uansett en ganske spesiell oppførsel på han, så det er ingenting jeg skal ta innover meg.  

 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

 

Jeg har opplevd noe av det samme som deg, jeg ble dumpet av en fyr som sa at han ikke var klar for et forhold men gjerne ville være venner, greit nok tenkte jeg og vi fortsatte å være venner 3 uker etter på ble han sammen med ei ny jente. jeg kuttet da all kontakt med han, hadde han vært ærlig og sagt at det var meg han ikke ville være sammen med så hadde det vært noe annet, men når du sier du ikke er klar for noe forhold og så får deg ny kjæreste rett etter på da lyver man og jeg liker ikke at folk lyver til meg så da ble han borte fra mitt liv

Ja, det er det jeg håper jeg slipper å oppleve. Jeg ønsker å unngå å være der helt til han finner en annen. 

 

På en måte så håper jeg at det er meg han ønsker å ha, eller at han ikke er klar for forhold og derfor vil han ha "litt distanse på det". Men jeg vet at det som skjer er at jeg står i risikosonen for å risikere at han plutselig har en ny dame, og jeg har ingenting jeg skulle sagt.... Og jeg står tilbake å føler meg enda mer ekkel. Men jeg føler meg ekkel allerede..... 

 

Vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Har slettet han, og blitt venner med han om en annen i det siste, for hjalp det å slette han? Nei jeg ble bare enda mer lei meg da... Og dermed så forsøkte jeg å ha kontakt med han videre. Men hjelper det å ha kontakt med han videre når han plutselig kanskje har en annen dame og jeg sitter med hjertesorg? Jeg følger jo med på alt han gjør allerede.... og jeg klarer ikke å gå videre... Jeg tenker kun på han. 

 

Historien til han og meg blir så romantisk i mitt hode. Og den har han vært med å skapt selv. Han sa at han var kjempeforelsket da han møtte meg i starten, og begynnelsen var helt fantastisk.... Og jeg fikk skikkelige følelser for han. Han sier at han har noen følelser som : bry-seg-om-følelsen for meg fortsatt.... men har han den når han oppfører seg sånn? 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

 

 

 

Slikt er aldri lett du må nokk spørre han om hvor stor sjansen er for at han  vil bli sammen med deg også gå videre ut i fra hva han svarer. Du kan si til han at det er bedre at han er ærlig en å lure deg bare for å få seg noe for jo lengre han lurer deg jo mer såra å sint vil du bli når han eventuelt får seg dame

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har opplevd noe av det samme som deg, jeg ble dumpet av en fyr som sa at han ikke var klar for et forhold men gjerne ville være venner, greit nok tenkte jeg og vi fortsatte å være venner 3 uker etter på ble han sammen med ei ny jente. jeg kuttet da all kontakt med han, hadde han vært ærlig og sagt at det var meg han ikke ville være sammen med så hadde det vært noe annet, men når du sier du ikke er klar for noe forhold og så får deg ny kjæreste rett etter på da lyver man og jeg liker ikke at folk lyver til meg så da ble han borte fra mitt liv

Ja, det er det jeg håper jeg slipper å oppleve. Jeg ønsker å unngå å være der helt til han finner en annen. 

 

På en måte så håper jeg at det er meg han ønsker å ha, eller at han ikke er klar for forhold og derfor vil han ha "litt distanse på det". Men jeg vet at det som skjer er at jeg står i risikosonen for å risikere at han plutselig har en ny dame, og jeg har ingenting jeg skulle sagt.... Og jeg står tilbake å føler meg enda mer ekkel. Men jeg føler meg ekkel allerede..... 

 

Vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Har slettet han, og blitt venner med han om en annen i det siste, for hjalp det å slette han? Nei jeg ble bare enda mer lei meg da... Og dermed så forsøkte jeg å ha kontakt med han videre. Men hjelper det å ha kontakt med han videre når han plutselig kanskje har en annen dame og jeg sitter med hjertesorg? Jeg følger jo med på alt han gjør allerede.... og jeg klarer ikke å gå videre... Jeg tenker kun på han. 

 

Historien til han og meg blir så romantisk i mitt hode. Og den har han vært med å skapt selv. Han sa at han var kjempeforelsket da han møtte meg i starten, og begynnelsen var helt fantastisk.... Og jeg fikk skikkelige følelser for han. Han sier at han har noen følelser som : bry-seg-om-følelsen for meg fortsatt.... men har han den når han oppfører seg sånn? 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

 

 

 

Slikt er aldri lett du må nokk spørre han om hvor stor sjansen er for at han  vil bli sammen med deg også gå videre ut i fra hva han svarer. Du kan si til han at det er bedre at han er ærlig en å lure deg bare for å få seg noe for jo lengre han lurer deg jo mer såra å sint vil du bli når han eventuelt får seg dame

 

Ja, jeg har fortalt han at jeg har vært forelsket og glad i han helt inntil i dag, men han viser ingen respons på det. Nå har han dratt på ferie.. Og var ganske sur i det han dro. Han skrev til meg at han føler at jeg tror at han holder på med andre hele tiden og det er han lei av. Jeg sa at det har jeg jo grunn til å tro for han har jo dumpet meg. Og da skrev han at han er sur og tilgir meg ikke for at jeg sier at han holder på med andre.... Jeg skrev at da kunne vi slutte å være venner men det svarer han ikke på. Han er veldig merkelig i dialogen. Jeg har bedt han være klarere. Men det vil han ikke være. Vet ikke hva han vil, og vet ikke hvorfor han sier han er sur og skuffet på meg. 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...