Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du følt deg såret, hvis du opplevde det samme som meg?


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har opplevd noe av det samme som deg, jeg ble dumpet av en fyr som sa at han ikke var klar for et forhold men gjerne ville være venner, greit nok tenkte jeg og vi fortsatte å være venner 3 uker etter på ble han sammen med ei ny jente. jeg kuttet da all kontakt med han, hadde han vært ærlig og sagt at det var meg han ikke ville være sammen med så hadde det vært noe annet, men når du sier du ikke er klar for noe forhold og så får deg ny kjæreste rett etter på da lyver man og jeg liker ikke at folk lyver til meg så da ble han borte fra mitt liv

Ja, det er det jeg håper jeg slipper å oppleve. Jeg ønsker å unngå å være der helt til han finner en annen. 

 

På en måte så håper jeg at det er meg han ønsker å ha, eller at han ikke er klar for forhold og derfor vil han ha "litt distanse på det". Men jeg vet at det som skjer er at jeg står i risikosonen for å risikere at han plutselig har en ny dame, og jeg har ingenting jeg skulle sagt.... Og jeg står tilbake å føler meg enda mer ekkel. Men jeg føler meg ekkel allerede..... 

 

Vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Har slettet han, og blitt venner med han om en annen i det siste, for hjalp det å slette han? Nei jeg ble bare enda mer lei meg da... Og dermed så forsøkte jeg å ha kontakt med han videre. Men hjelper det å ha kontakt med han videre når han plutselig kanskje har en annen dame og jeg sitter med hjertesorg? Jeg følger jo med på alt han gjør allerede.... og jeg klarer ikke å gå videre... Jeg tenker kun på han. 

 

Historien til han og meg blir så romantisk i mitt hode. Og den har han vært med å skapt selv. Han sa at han var kjempeforelsket da han møtte meg i starten, og begynnelsen var helt fantastisk.... Og jeg fikk skikkelige følelser for han. Han sier at han har noen følelser som : bry-seg-om-følelsen for meg fortsatt.... men har han den når han oppfører seg sånn? 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

 

 

 

Slikt er aldri lett du må nokk spørre han om hvor stor sjansen er for at han  vil bli sammen med deg også gå videre ut i fra hva han svarer. Du kan si til han at det er bedre at han er ærlig en å lure deg bare for å få seg noe for jo lengre han lurer deg jo mer såra å sint vil du bli når han eventuelt får seg dame

 

Jeg følger han ikke på facebook lenger. Følger ikke med på veggen hans. Vurderer å slette han av facebook, for jeg gidder ikke å være venner med han hvis han skal holde på sånn som han gjør nå. Han virker veldig sur, og kort ut. Og forteller at han er sur og skuffet på meg. Ikke kjekt. 

 

Anonymous poster hash: bdbf8...130

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...