Gå til innhold

Windows 10 på PC-er til høsten?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Windows 10 blir "gratis" å oppdatere i 1 år  for 7 og 8 versjonene , det være seg piratkopier eller lisensierte .

 

Mitt spm blir , De som kjøper seg ny pc for eksempel til høsten, vil de måtte kjøpe Windows 10? eller blir det gratis innnenfor det første året? hvis det ikke blir gratis, vil en da kunne innstallere en ikke godkjent 7 versjoin for så og oppdatere?!

 

bare spør

 

B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Win10 vil ikke være gratis for de med piratkopier, MEN du får oppgrdert til Win10, men vil få tilbud om å kjøpe Win10 til en redusert pris.

Så du vet det.

 

Kjøper du en ny ferdigbygd pc, så vil du jo kunne velge en windows 8/8.1 pc eller en Windows 10 pc. De to første kan du da oppgradere gratis til Win10 innenfor det året.

 

Bygger du deg en ny pc selv, må du ha et gyldig OS i bunn (win7/8/8.1) for å kunne oppgradere gratis til Win10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-upgrade

 

Vis du ikke ser ikonet, har du ikke et gyldig nøkkel eller en nøkkel som ikke er kvalifisert.

 

http://www.techradar.com/news/software/operating-systems/windows-10-release-date-price-news-and-features-1029245.

 

Windows 10 Home vil koste $119 og Windows 10 Pro $199 per lisens, bekreftet Microsoft til Techradar.
Windows 10 Home brukere som ønsker å oppgradere til Pro må betale $99 for Windows 10 Pro Pack.

Lenke til kommentar

Pirat Ja:

Hvis man har en piratinstallasjon av 7/8/8.1 som passerer WGA (Windows Genuine Advantage) programmet så får man windows 10 uten kostnad.

(vet ikke om en slik eksisterer annet enn som oem slic moddet bios)

 

Pirat Nei:

Om man ikke har kvalifiserede OS, eller har kvalifiserede OS men feiler WGA

(flest - om ikke alle havner vel her)

 

 

 

Jeg vet ikke alle pirat aktiverings metodene eller omgåelse for øyeblikket i 7/8 men om man har en metode som bypasser WGA tror jeg man bare kan glemme å slippe å betale for windows 10.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke alle pirat aktiverings metodene eller omgåelse for øyeblikket i 7/8 men om man har en metode som bypasser WGA tror jeg man bare kan glemme å slippe å betale for windows 10.

Det virker logisk at det er sånn det kommer til å fungere.

(Om ikke installasjonsprogrammet til Win10 sjekker andre ting enn WGA-sjekken gjør, da.)

 

Anywhoo, om 5 uker får vi svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...