Gå til innhold

Runde IDE Kabler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i en rund IDE kabel som har KUN TO (2) plugger? Altså en i hver ende. Og hvis det ikke eksisterer, hvordan kvitter jeg med med den overfødige pluggen? Jeg skal bruke "kabelsamler" utenfor kabinettet, og derfor er det "litt" dumt å ha en ekstra plugg hengende utenfor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har sjekket innom microplex. 3dfxcool og netconnection butikkene å de ikke har vet jeg ikke om noen stedet.. men kan alltids klippe som sagt men husk og isoloere godt ås det ikke blir kortsluttninger der.. da funker det ikke like bra lenger

Skrevet
Ok, men nå lurer jeg på en ting til: Hvilke lednigner skal jeg bruke til disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLED505VBL ?? hvor får jeg tak i dem?

Bruk hvilke ledninger som helst. De der trekker så lite strøm at du til og med kan bruke ståltråd. Om du ikke har noe liggende, så kjøp den billigste kabelen du finner på biltema eller en annen lokal forhandler.

Hvorfor ikke bare bruke et eksternt USB 2.0 eller Firewire kabinett ?

Skrevet

Jeg skal legge hardisken og DVD-rom'en utenfor kabinettet i forbindelse med et casemod prosjekt, derfor er det viktig at jeg dekker til ledningene.

Og forresten, er det noen som har en guide på hvordan jeg kutter av den pluggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...