Gå til innhold

Dette er LGs nye gromskjerm for spillere


Anbefalte innlegg

XB270HU har nå 144Hz, G-Sync, 1440p og IPS. Per dags dato finnes ikke slike skjermer til rundt 4000 kroner. Når det kommer et stort mangfold av like skjermer på markedet, vil det imidlertid oppstå konkurranse som tvinger prisene masse ned. Jeg håper at dette skjer i løpet av sommeren og høsten. :)

 

Ingen skjermer er god på ALT. Går bare ikke. De som håper det dropper kraftig, dream on. Se på hvor lenge Asus ROG har vært ute. Hva kostet den ved lansering og hva koster den nå?

Det vil alltid være folk som ikke vil betale noe som helst for topp varer, men da får de bare ikke de varene. så enkelt er det. Da er du ikke interessert nok i hobbyen din. Forøvrig er ikke mellom 5 og 10 tusen noe særlig upris for en skjerm du fint kan ha en 6-7 år. 

Mange bør heller begynne å titte på hva de bruker på andre tulleting i livet før de klager på priser på datautstyr, som sett i forhold til inntekt er rasbillig i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsummering av samtlige kommentarfelt i alle artikler som omhandler nye monitorer:

 

Denne skjermen er ubrukelig. Jeg ser skjønner ikke hvorfor folk orker å bruke mer enn femten hundre kroner på en skjerm som ikke har 32 milliarder farges AMOLED, 10K oppløsning, negative 5ms responstid, G-sync, Freesync og NSYNC, ingen ramme og en klar overflate som ikke er glossy men som samtidig reflekterer så lite lys at den kan brukes utendørs i solsteika fordi jeg får for lite frisk luft i følge mor. En slik monitor bør for øvrig ikke koste mer enn max fire tusen med moms og jeg bør kunne spille GTA VII på den med Ultra preset siden jeg tross alt har både tri-SLi 8800 GTX og en pent overklokket Pentium D.

 

Synes LG treffer veldig godt med designet her. En pen og enkel, matt sort sokkel med en tilsvarende enkel ramme rundt. Ikke noe tullball. Det eneste jeg ikke liker med Swift-en min er at man ser at dette er en "gaming" monitor, mens jeg ønsker å ha kontoret mitt så normalt som mulig. Jaja - får ikke i pose og sekk. ;)

 

Det er ikke til å stikke under en stol at produsentene tar seg svært godt betalt for G-Sync og FreeSync når en ser på tilsvarende modeller uten denne teknologien. Det er derfor verdt å nevne, synes nå jeg. :)
Lenke til kommentar

Hva syns du det skal koste da, 2.50 og en utslagsvask?

Jeg vil tro prisen avspeiler R&D, hvor gode produktene er, selve nyskapningen og hvor mye konkurranse det er.

Jeg så på et DIY kit til min skjerm og det kostet nesten 2 tusen. Omtrent hele innmaten av skjermen ble byttet. Så jeg har ingen som helst problem med å forstå at de er nødt til å kreve en del ekstra for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...