Gå til innhold

Gmail problemer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har over lengre tid irritert meg grønn over diverse mail jeg går glipp av in Inboxen min. Og nå tenkte jeg det var på tide og ta tak i det men jeg støter på problemer som jeg ønsker litt hjelp med nå. :)

 

Det jeg sliter med er at jeg får inn mail fra foreksempel Youtube, disse skipper innboxen og går rett i Trash. De får etiketten  "Trash" og "Youtube" Hvorav sistnevnte er riktig men blir overstyrt av førstnevnte. 

 

Jeg har ingen videresending på, jeg har ingen etikketter per nå utenom "Youtube" jeg har ikke linket Gmail mot noen 3part programmer eller tjenester (Disse er fjernet nylig)  Og jeg bruker Inbox som mailtjeneste (Nye Gmail)

 

Når jeg trykker på det lille krysset for å fjerne "Trash" etiketten så forsvinner mailen til Inbox, men ila 3 sekunder så popper den opp igjen med samme etikk, 

 

Tuusen takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Innstillinger og velg konfigurer innboksen. Under innstillinger ligger også spamfilteret.

 

Man får nesten alltid bedre oversikt over slikt om man bruker pc istedet for mobilen når man justerer slike innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...