Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på det underforumet du vil poste i og se etter en knapp som heter "Start ny tråd". Nederst til høyre eller oppe til høyre.

Skrevet

Hvordan legger jeg ut et innlegg her..... Er sikkert veldig åpenbart men jeg finner d ikke :p

Du la nettopp ut et innlegg.

Vedder 2€ på at han mente tråd/emne.
Skrevet

Lurer litt på å installere RA2 og kose meg med i natt. Ikke lyst til å legge meg med det første. En seng uten noen andre er ensomt.

Skrevet

Fuck, sovna etter siste post, sov til elleve. Sto opp og gikk i baren, drakk et par drinker, og fikk dundrende hodepine pga. pianobar med forferdelig allsang.

Vit dette, Trondheim Eskefabrikk. Jeg avskyr de av dere som satte i gang hele jævelskapen.

Skrevet

Akkurat kommet hjem, fått satt på kaffe og har en knalldag. Sola skinner og jeg er i så godt humør at jeg sang med til låter som Turn The Page av Metallica på kjøreturen hjem. Hah. :D

• Liker 1
Skrevet

Er ikke til å unngå at søndagen er farget av det. Opp neste morgen. :hm:

jo lenger på kveld det lir, jo verre blir det. Sånn midt på dagen er forsåvidt ok.

Skrevet

Søndag <3

Søndag er dagen jeg bare venter på skal gå over.

Hvorfor det? De er jo så deilige :D

Det skjer aldri noe på Søndager. Som så mange andre her tenker jeg på hvor j***** mandager er^^

Admiralen har ett poeng, men allikevel er det vanskelig å unngå å tenke i de baner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...