Gå til innhold

- Helt naturlig at Opera-brukere kommer til Vivaldi


Anbefalte innlegg

Tror de fleste som var hardbarka Operabrukere går til Otter Browser når den er ferdig til bruk.

 

 

Prøvde å kun google "Otter Browser" og jeg fikk levert skadelig nettleseroppkobling direkte. Som da Malwarebytes blokket på strak arm. WTF er det du foreslår av "suppe" her?

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å teste Vivaldi men jeg får ikke extensions fra Chrome store til å fungere. Knappen er ikke der, og når jeg prøver utvidelsen Download Chrome Extension (fra opera extensions) får jeg bare noen feilmeldinger.

chrome://extensions

 

kjør den i vivaldi i ein tab når du er på chrome store, dermed kan du bruke chrome addons

 

Etter Chrome blei Nazi-styre med hva addons du kan bruke og ikkje bruke og må gå irriterende omveier, så har jeg faktisk gått over til Vivaldi så lenge.

 

har testet dette med eit par som addblock som fungerer :)

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Foreløpig er det det småting som stopper meg.

1)bokmerker. Fant ingen måte å hente bokmerker fra hverken safari eller Chrome.

2)Mobil. Jeg bruker telefonen ofte til å fortsette sider jeg ikke fikk lest ferdig på maskinen hjemme.

3) extensions. Jeg bruker en del extensions i Chrome som ikke Vivaldi kan tilby helt enda.

 

Men jeg er åpen for å prøve noe nytt, og likte opplevelsen, iallefall.

Er enig med deg, men selv klarte jeg å importere bokmerker fra Chrome. Usikker hvordan.

 

Jeg er veldig fornøyd med Vivaldi, og den har blitt min standardnettleser når jeg er på PCen. Liker veldig godt at den kan tilpasses slik jeg ønsker, i tillegg til at jeg har hatt enormt bruk for å notere rett i nettleseren (et behov jeg ikke visste jeg hadde før jeg begynte å bruke Vivaldi).

 

Jon von Tetzchners lovet at Vivaldi skulle komme på mobil, noe jeg gleder meg til. Blir spennende å se hva de får til. Er også spent mail-funksjonen deres som snart kommer i oppdatering. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...