Gå til innhold

LEGO Jurassic World lanserast om ein månad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Håper de gidder å fortsette med å fullføre dette spillet, lego hobitten sin endelig avslutning ble visst kanselesert har jeg hørt?

Lenke til kommentar

Haha skal si dem melker denne lego videospill serien for alt det er verdt :p Det neste blir vell lego James bond

 

Håper ikke du er en Call of Duty spiller :tease:

 

Legospillene er forøvrig ikke en serie i seg selv, men selvstendige spill basert på forskjellige historier. De er knallbra og underholdene. Spiller Lego Marvel SuperHeroes nå og det er enormt mye spilletid for pengene der, massiv åpen verden, unlocking av karakterer, samling av gullklosser for å åpne brett etc etc etc.

 

Hadde det kommet et Lego 007 så hadde jeg glatt kjøpt det!

 

Edit; Glemte å si at min 10år gamle bror storkoser seg med det så det treffer bra hos publikumet det er tiltenkt også. Alternativene hvis man skal spille Marvell folk, StarWars etc er mye mer voldelige spill for et eldre publikum. Men det er jo flott å sette (små) barna foran for eksempel GTA V?

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Legolisering, hahaha, bra sagt :w00t: Men med tanke på hvor knall de har klart å lage spillene så synes jeg de bør fortsette. Hvis man ser på andre spill som er basert på filmer el.l så skal det mye til å leve opp til hva Lego leverer :)

 

Hvorfor nevnte du Lego 007, nå klarer jeg ikke slutte å ønske meg det, selv om det ikke finnes :cry::no:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe dette spillet.. Vet ikke når jeg får spilt det, men..

 

Har kjøpt alle LEGO-spillene til nå, og fått 100 % på litt over halvparten av dem (tror jeg, litt ute av tellingen..), og de andre har jeg ikke rukket å få spilt..

 

Disse spillene er herlige som avslapning, og jeg synes de er helt knall! -hilsen Gutt 36 1/2 år

 

 

Hadde vært stas med James Bond, ja.. og Game of Thrones :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...