Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows booter ikke - error ver forsøk av windows installasjon

Anbefalte innlegg

Hei,

Min Asus n55s skrudde seg brått av en dag. Når jeg forsøkte å skru den på kunne ikke windows lastes. Bootrekkefølgen er forsøkt endret uten resultat. Ved forsøk av ulike repareringsmetoder får jeg allskens merkelige errorer. 

Startup repair: Startup repair cannot repair this computer automatically.

System restore: To use System Restore, you must specify which windows installation to restore. Restart this computer, select an operating system, and then select System restore.

Memory diagnostic: Windows cannot check for memory problems. An errors is preventing Windows from checking for memory problem during startup. 

Re-image: An internal error occured. The fellowing information might help you resolve the error: The request could not be performed because of an I/O device error. (0x8007045D)

Tenkte at en ren installering av windows 7 ville gjøre susen, men harddisken vises ikke i listen og jeg får følgende feilmelding:

"no device drivers were found. Make sure that the installation media contains the correct driver, and then click OK."

"A required CD/DVD drive device is missing. If you have a driver floppy disk, CD, DVD, or USB flash drive, please insert it now. "

Prøvde å sette i CDen med drivere som fulgte med PCen, uten hell.

Noen forslag?

Endret av Fezzer
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...