Gå til innhold

Lollipop kommer? Når?


Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror faktisk ikke jeg vil ha noe Lollipop inn på telefonen min. Jeg har oppdatert to mobiler tidligere, riktignok ikke til Lollipop men til 4.0 og 4.3 (?), men begge ganger fulgte det med diverse bugs og drit som totalt sett gjorde brukeropplevelsen dårligere.

 

Tar heller en KitKat som funker enn en Lollipop som fusker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke jeg vil ha noe Lollipop inn på telefonen min. Jeg har oppdatert to mobiler tidligere, riktignok ikke til Lollipop men til 4.0 og 4.3 (?), men begge ganger fulgte det med diverse bugs og drit som totalt sett gjorde brukeropplevelsen dårligere.

 

Tar heller en KitKat som funker enn en Lollipop som fusker.

 

Bugs kan skje. Min S4 Active ble i allefall betraktelig raskere etter 5.0 oppdatering. 

Lenke til kommentar

Dette er en av hovedgrunnene til at jeg ikke vil ha Android. Faren med å nevne dette er jo at man er fanboy. Det er ingen som mener at det er så viktig fordi telefonen funker jo så bra likevel, men man ser og hører ikke no annet enn at alle venter på oppdatering til sin toppmodell.

 

Jeg har ett merke som gir oppdatering til alle samtidig, hver gang, i ganske mange år. Så jeg vet det går ann..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Du glemte note 4

 

og hva er vistsen med denne tråden? bare for å si at du ikke er imponert?  takk for infoen:)

Jeg glemte ikke Note 4. Samsungs webside har visst glemt Note 4. Hvis den har fått, så er det ingenting på websiden dems som indikerer dette. Se linken i første innlegg.

 

Jeg nevner dette for å fortelle hvor frustrerende det er å være Samsung eier. Det virker for meg som om de har glemt oss som allerede har kjøpt telefon fra dem.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Rart det der. Alle sitter i forumene og klager på at deres telefon ikke har fått Lollipop, men når noen andre tar det opp er det plutselig ikke et problem lenger.

Lenke til kommentar

S4 og S5 har hatt Lollipop ganske lenge nå, så er jo ikke noe "nyhet" at de nå har fått det.

 

For de som absolutt må ha lollipop før alle andre så kan man alltids legge det inn selv via Custom ROM. Har selv kjørt Lollipop på mitt nettbrett leenge, selv om Asus lot det dø med Android 4.3.

Lenke til kommentar

 

Du glemte note 4

 

og hva er vistsen med denne tråden? bare for å si at du ikke er imponert?  takk for infoen:)

 

Jeg glemte ikke Note 4. Samsungs webside har visst glemt Note 4. Hvis den har fått, så er det ingenting på websiden dems som indikerer dette. Se linken i første innlegg.

 

Jeg nevner dette for å fortelle hvor frustrerende det er å være Samsung eier. Det virker for meg som om de har glemt oss som allerede har kjøpt telefon fra dem.

Jeg er Samsung eier og synes det ikke er frustrerende i det hele tatt.

Venter jeg på Lollopop -nei .

Det jeg p.t finner frustrerende er iOS oppdateringer som blir sent ut for tidlig . (Introduserer grove bugs man ikke hadde tidligere som man må leve med i månedsvis )

Forumene til Apple er også "gøy" lesning i så måte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Du mener sånn som Android 4.4 hvor lyden forsvant og ørepropper sluttet å funke, mens batteriet tappet seg på 4 timer? Ja, jeg skjønner hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Så flink du er til å avlede oppmerksomheten fra et Androidtema til noe helt annet. Ville du ikke holde deg til saken du da? 

Lenke til kommentar

Jeg er en eier og bruker av Samsung enheter og dermed Android , som nå er Apple bruker både på nettbrett og telefon.

Og jeg kan være objektiv.

 

Alle føler ikke som deg.

(Svært få vil jeg tro om Samsung spesielt)

 

Edit:

Poenget er at det kan også være positivt at Samsung tar seg tid med klargjøringen og qa til Android 5.x for toppmodeller.

At Google allerede i perioden har stegvise oppgraderinger for fiksing av ulike ting er også en side av det vil jeg tro.

Nyeste oppgradering fra software produsent er ikke alltid det beste å bare pøse ut i produksjon (kjent situasjon fra jobb situasjon)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg har mange Apple produkter og de har aldri blitt bokstøtter. Og har ikke i min krets opplevd dette. Ikke at jeg har på noen av mine Android enheter opplevd dette heller.

 

Ja bugs er det på begge os og hvis man gidder kan man hoste opp 1000 poster her som sier både det ene og det andre om det andre oset. Men det kan ikke være mange poster i iphone postene hvor det er folk som venter på en oppdatering som kom for ett halvt år siden. Jeg skjønner at Samsung/HTC /Sony/ Lg osv ikke prioriterer budsjetttelefoner. Men når de gang etter gang bruker så lang tid på toppmodellene er ganske utrolig, og hvertfall jeg har følt meg ganske så "lurt" de siste gangene jeg har prøvd Android.

Lenke til kommentar

Jo kjipt, men slike tråder finner du om alle mobile produkter. Og jeg sier ikke at det ikke finnes bugs. Det gjør det på alt. Men Apple produkter får hvertfall oppdatering hver gang og det kommer omtrent samtidig til alle.

 

Android trådene her inne og rundt om er fulle av når får vi oppdatering. Finner du dette i iphone tråder?

Lenke til kommentar

Bare reagerer på at enkelte skal ha det til at alt som er android og Samsung er bare ræva og apple iOS er bare solskinn.

Det er ikke slik. Og jeg bare minner folk på det selv om det enkelte ganger er som å banne i kirken.

Men som bruker og innehaver av the latest and geatest både på brett og mobil derfra så føler jeg meg berettiget til å uttale meg om det.

Lenke til kommentar

Tja slik blir vel alle tråder i ett forum.

 

Men starttråden setter jo fokus på 1 ting. Og jeg er ikke imponert over at det skal ta så lang tid å få oppdatert de nyeste toppmodellene av type Android.

 

Hvis du ser i de trådene selv så må vel du også klare å innrømme at det er ganske mange som føler det går lang tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...