Gå til innhold

Enda en "Hva kan jeg få for denne pc'n" tråd


Anbefalte innlegg

Dette er en mini-itx gamer, om det drar prisen noe opp i seg selv er jeg usikker på. Det kommer vell helt ann på personen som ønsker handle. Pc'n er komplett, bortsett fra mus,tastatur og høytalere. Hva tror dere jeg kan få for "riggen"?

EDIT: En SSD disk til er lagt med.

 

INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155 (Klokket til 4,5gzh. Prolimatich Samuell 17 ribbe med 120mm blademaster vifte) 

ASRock Z77E-ITX

KINGSTON 8GB 1333MHZ DDR3 CL9 (2X4GB)

SEAGATE BARRACUDA GREEN 2TB 5900RPM SATA/600 64M

Kingston SSDNow v300 120GB

Intel 335 Series 240GB

Sapphire R9 280x 3GB OC

SILVERSTONE SUGO SG07 MINI-ITX BLACK 600W
SAMSUNG1 DVD±R/RW SLIM DL 8X SATA

SAMSUNG 24" LED SyncMaster 1920x1080


 

Endret av SirreStrikk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det virker som mange legger ut PC-er de egentlig ikke har tenkt til å selge, med fantasipriser bare for å se om de mot formodning får napp. Finnes det en tulling som er villig til å gi prisen de ber om så selger de unna med et lurt smil.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Da forsøker jeg å legge den ut for salg på Finn, facebook og her på bruktmarked. 

Jeg kommer til å prøve på 6000,-. 

 

Dette inkluderer da alt bortsett fra den ene SSD'n, men det vil også følge med Razer kraken headset, razer musematte og mus/tastatur.

 

Vis det ikke går så skal jeg forsøke å selge den i deler som du foreslo Simen1. 

Jeg la også ut mitt gamle radeon 6950 2gb til 350,- og i5 2500(non k) til 500,-. Er det fornuftige priser eller helt på vidda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...